Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Grönan (; rätt soft där Kanske ska säga varför jag tycker det e soft där.. bara varit på liseberg 1 gång, när jag var 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Grönan är för litet och har inga bra rides så Liseberg istheshit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg är bäst men jävligt svåråtkomligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Till er som röstar på Grönalund har jag bara en sak att säga; Må ni brinna i ett hav av inferno och död tills ni förkolnar och brinner lite till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har bara varit på grönan så ja vet ju inte om Liseberg är så bra, men alla sägar iaf att det är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Orka nöjesfält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Inte vart på Grönalund, heading for Liseberg 13 Juni, det ska bli skoj o dra i väg me några polare fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har bara vart en gång på Liseberg, kommer inte ihåg ett dyft, så jag röstar på Gröna Lund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Liseberg, fast har rätt svårt att ta mig dit... fast ska dit i sommar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vote: Liseberg. Dom borde bygga nytt på grönan. Iof så har grönan köpt parkeringen på andra sidan och dom ska bara få bygglåv så ska dom bygga en till berg o dalbana. Hoppas på att dom får bygg lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Grönalund, har aldrig varit på liseberg men jag tror det är bättre. Alla som jag känner säger det så. Men jag röstar på grönalund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Inte varit på någon av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Liseberg, Jag har varit i båda men jag bor närmast Liseberg och där e det roligast också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Liseberg... Om jag måste säga. Jag tycker det är ganska tråkigt med sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Liseber har ju både mer och roligare saker Vote: Liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har inte varit på ngn av dem.. BTW. Jag drömde inatt att jag drog upp ne gammal topic och när jag upptäckde det och skulle säga förlåt, så låste en Mod. topicen innan jag var klar och det slutade med att alla hatade mig på forumet :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har bara varit på gröna lund... men ska på liseberg i höst med klassen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Aldrig varit i Stockholm men har varit på liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har aldrig varit på Liseberg så jag röstar på Grönan VÖTE:Gröniga Grönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts