pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Ja. vilket är bäst?. vote: liseberg.. roligare stuff där. fan att man bor så nära grönan. där dom ändå tagit bort det roligaste, (volten).. är ngit felstavat, så är det inte mitt fel. har dyslexi Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Grönan (; rätt soft där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Aldrig vart på Liseberg, så jag röstar på grönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Grönan suger ju iof, så jag väljer Liseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .vote: liseberg har ju bara 8 mil dit istället för typ 40 mil som det är till fjollträsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .vote: liseberg har ju bara 8 mil dit istället för typ 40 mil som det är till fjollträsk Fjollträsk? vi är ju dom enda i hela sverige som pratar RIKTIG SVENSKA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg! Göteborg äger... Gröna Lund har jag aldrig varit på men det suger säkert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg! Göteborg äger... Point made. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Göteborg? ni behöver organisera er lokatrafik herregud, hur snabbt långt å bra är en spårvagn? tunnelbana is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote ; Liseberg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Liseberg! Göteborg äger... Gröna Lund har jag aldrig varit på men det suger säkert... Respekterade dig innan men där försvann den tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Grönan, aldrig varit i Liseberg. Antar att Liseberg är roligare... Men Extream, Frittfall, kattapulten är jävligt roliga i Grönan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fjollträsk? vi är ju dom enda i hela sverige som pratar RIKTIG SVENSKA. W0rd!!! Votade för Grönan. En anledning, Liseberg = KÖER SOM IN I H*LVETE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Aldrig vart i gbg = röst på grönan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Aldrig vart på Liseberg, så jag röstar på grönan Same here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: Liseberg Bor i sthlm men vägrar fan gå på grönan..d e ett litet skitnöjesfält...liseberg e nice, mkt finare brudar och dialekten e så mkt skönare =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Aldrig varit i göteborg så det får bli grönan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tjejen var i grönan nu, och sa att det kvar skitroligt där, så votar Grönan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts