Icebear Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Läste en ganska bra bok förut Tio små negerpojkar av Agatha Christie Va så fucking bra ( lite seg i början ) tog typ 3 dar för mig att läsa ut den Redigerad 2 juni, 2005 av Icebear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Harry potter böckerna var bra Men den bästa är väl "Alex Dogboy" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nick Hornby är en perfekt skildrare av 30-40-årskris singlar som ser tjejer som utomjordingar och sitter och klankar ned på sig själva i sin etta... ...på vackert England-vis, förstås. Ja, och det är kul läsning, eller hur? Så driver de ju gärna någon sorts speciell affär, typ resebokhandel eller skivaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Läser Da Vinci Koden förut i skolan, men jag brukar glöma den när jag går på Svenska lektionerna, så jag läser Vad Skumt Jolly istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 (redigerad) Två Nötcremé och en Moviebox AEG Skriven av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson Den rockar sönder!!! Betyg MVG/100%/10/10 *EDIT* Och i skolan har jag precis läst ut Motellmysteriet, skriven av May Engvall också bra Redigerad 3 juni, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts