pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Counter-Strike manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 HAHA!! noob eller? ^^ hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 HAHA!! noob eller? ^^ hehe Alltid något och läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Harry Potter böcker älskar jag verkligen, har läst ut De vises Sten och Hemligheternas kamare, nu ska jag snart skaffa Fången från Azkaban, man får en speciell stämning och känsla av böckerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Harry Potter böcker älskar jag verkligen, har läst ut De vises Sten och Hemligheternas kamare, nu ska jag snart skaffa Fången från Azkaban, man får en speciell stämning och känsla av böckerna Läste oxå dom dära böckerna för typ nån år sen tills ja fick en ny dator visste nästan inte va en bok va typ häromdan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 "Fever Pitch" av Nick Hornby är en av de bättre jag har läst. Kanske skulle skaffa någon bok nu till sommarlovet, men å andra sidan finns det som mycket roligare saker att göra... Nick Hornby är överhuvudtaget en mycket bra författare. Greven av Monte Cristo är jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Har läst de 3-4 första Harry Potter böckerna, Lite Sagan om Ringen samt lite Tom Clancy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag har läst alla 9 midgård-böckerna av Tolkien, sen har jag läst Harry Potter, fast filmerna suger fett. När jag var liten brukade jag läsa Sune Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Nick Hornby är överhuvudtaget en mycket bra författare. Nick Hornby är en perfekt skildrare av 30-40-årskris singlar som ser tjejer som utomjordingar och sitter och klankar ned på sig själva i sin etta... ...på vackert England-vis, förstås. Redigerad 2 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Lite allt möjligt.. Senast lästa var faktiskt Mein kampf av Adolf Hitler. Sen har jag läst ganska mycket historia på senare tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Läser lite olika Senaste lästa bok : Da Vinci koden. Bok just nu : Vem har snott mitt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Läser inte så mycket böcker om jag ska vara helt ärlig. Senaste bok läst: Da Vinci Koden. Läser nu: Maffians värld: Historien om Cosa Nostra. Dude, jag började läsa den. Tappade koncentrationen. Läser nu Artemis Fowl. Det är en serie. Dom lurade mig till att börja läsa den... Satt på toa och bläddrade.. Sen blev jag fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dude, jag började läsa den. Tappade koncentrationen. Dude, vilken av dom? "...historien om cosa nostra" är ruskigt seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 The Damage Done av Warren Fellows var den senaste boken jag läste. Warren är en snubbe från Australien som smugglade knark som ung men åkte fast i Thailand i slutet av 70-talet. Boken är hans egen berättelse om hur det var att sitta nästan 12 år i ett thailändskt fängelse. Jag läser sällan böcker och läste den här bara för att vi var tvungna att välja en bok på engelska i skolan men jag ångrar inte alls att jag läste den. Den är mycket läsvärd, blir aldrig tråkig och jag kan rekommendera den starkt! Harry Potter har jag också läst, fast bara de två första böckerna. De var väl ok men jag är inte så mycket för skönlitteratur och i synnerhet inte fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nån som vet ifall Da-Vinci koden är bra? Funderat lite på den iochmed att min gode vän Carl läser den för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nån som vet ifall Da-Vinci koden är bra? Funderat lite på den iochmed att min gode vän Carl läser den för tillfället. Den är inget mästerverk, men det går absolut att läsa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nick Hornby är en perfekt skildrare av 30-40-årskris singlar som ser tjejer som utomjordingar och sitter och klankar ned på sig själva i sin etta... ...på vackert England-vis, förstås. ...och även en hel del om skillnader mellan kvinnor och män. Det finns massvis av bra böcker jag läst: Chanses av Jackie Collins Sicilianaren av Mario Puzo Liftarens guide till galaxen (alla fem volymerna) av Douglas Adams The Dirt om Mötley Crüe (svinbra bok om ett råtöntigt band) High fidelity, Fever pitch, About a boy och How to be good av Nick Hornby Rockparty! av Stefan Malmqvist Just nu läser jag: Den siste gudfadern av Mario Puzo Festival av Christoffer Sorner & Kalle Assbring Bräcklighetens poetik av Bob Hansson Farväl till vapnen av Ernest Hemingway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Läser aldrig böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Läser mycket olika böcker. Om andar/spöken , sen så läser jcg om döden. Är mycket intresserad av andar, och tror på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Slänger upp bild på skiten... Men det är om Cosa Nostra. Ursäkta storleken... Orkar inte skala ner den :'( . Redigerad 2 juni, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts