The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag vill ha gamla WinAmp-ikonen tillbaka. MP3 öppnas alltid med WinAmp men ändå är det en uffikon. (filerna är säkerhetskopior från min köpta skiva) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Instalera om winamp finns säkert nått smidigare sätt, men ominstalation funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kontrollpanelen -> Mappalternativ -> Fliken Filtyper -> MP3 i listan Registrerade filtyper: -> Avancerat under Information om tillägget "MP3" -> Ändra ikon. Puuh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (filerna är säkerhetskopior från min köpta skiva) Är det därför dom ligger under Z:\DC Share\ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kontrollpanelen -> Mappalternativ -> Fliken Filtyper -> MP3 i listan Registrerade filtyper: -> Avancerat under Information om tillägget "MP3" -> Ändra ikon. Puuh. Thanks mate Vigge: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kan man inte bara ögerklicka - trycka egenskaper och ikon? å ändra därigfrån ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kan man inte bara ögerklicka - trycka egenskaper och ikon? å ändra därigfrån ? Men LoneWolfs metod är mycket fräckare. Hehe nej men det kan man faktiskt inte, bara på genvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men LoneWolfs metod är mycket fräckare. Hehe nej men det kan man faktiskt inte, bara på genvägar. Jasså... okej. så du fixade det nu? cooling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts