PluOntS Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vilket av musik-programen är bäst igentligen? Just nu använder jag Winamp men funderar på att använda Media Player istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Min dator jag har nui (min är på lagning) pallar inte windows media player 10 eftersom man måste ha xp. använder winamp. finner det väldigt konstigt å lite småäckligt. trivs bättre med windows media player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp... Windows Media Player är klumpigt och stort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Tycker själv att Media Player är bättre, det är mycket roligare. Jag hade Winapmp förut och trivdes väldigt bra med det, men en gång kunde jag inte sätta på en enda låt. Så frågade jag min kompis och han sa att jag skulle stänga av shufflen, så gjorde jag det men det är ändå wacko. Så nu använder jag WMP. Finns det någon annan musikuppspelare? Redigerad 1 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp 2.91 is das shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp, har använt det så länge jag kan minnas, så jag har vant mig vid det, tycker WMP är konstigt upplagt, det gör inte som jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp, tänker aldrig byta. Dock inte för filmer. Men jag har blivit lite upprörd. Sen jag skaffade den nya versionen, 5.091, har programmet blivit mycket trögare att starta. Någon som har samma problem eller rent av en lösning? If so, tell me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp for the win Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp, tänker aldrig byta. Dock inte för filmer. Men jag har blivit lite upprörd. Sen jag skaffade den nya versionen, 5.091, har programmet blivit mycket trögare att starta. Någon som har samma problem eller rent av en lösning? If so, tell me... Kör det gamla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Min dator jag har nui (min är på lagning) pallar inte windows media player 10 eftersom man måste ha xp. använder winamp. finner det väldigt konstigt å lite småäckligt. trivs bättre med windows media player Hmm hur kan du tycka det är är äckligt, det är näst intill erotiskt i min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tycker själv att Media Player är bättre, det är mycket roligare. Jag hade Winapmp förut och trivdes väldigt bra med det, men en gång kunde jag inte sätta på en enda låt. Så frågade jag min kompis och han sa att jag skulle stänga av shufflen, så gjorde jag det men det är ändå wacko. Så nu använder jag WMP. Finns det någon annan musikuppspelare? Finns ju Musicmatch.Ganska bra faktiskt, använde det förr. Kör med WMP nu. Men jag har inte alla låtar i en playlist eller så. Tar upp musik-mapparna och väljer låtar istället Men har funderat på att skaffa Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Använder Windows Media Player och är nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmm hur kan du tycka det är är äckligt, det är näst intill erotiskt i min mening Tss... såhär ska winamp se ut : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmm hur kan du tycka det är är äckligt, det är näst intill erotiskt i min mening Sånt är störande... Man ska ha en så enkel som möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Hmm hur kan du tycka det är är äckligt, det är näst intill erotiskt i min mening Åh. dan bäckman, han suger på att sjunga, det gör honom så jävla rolig. dan bäckman är sveriges stolthet inom humor enligt mig antingen hatar man honom eller älskar honom. // vet itne varför jag inte gillar winamp. trivs bara bätter me media plaer. Redigerad 1 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tss... såhär ska winamp se ut : Så sant =D har alltid använda winamp, å för det mesta det där skinnet ,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Winamp är heltklart bäst till musik, dock inte film då har man VLC eller MediaPlayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 eller MediaPlayer Det är därför jag spelar musik i media plyer. för att alla mina filer öppnas i det programmet, å orkar itne kolal film i det ena, å musik i den andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Kör det gamla Vilket isf? Hur skaffar jag det då? länk, please... Redigerad 1 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Foobar2000 http://vigge.net/upl/foobar.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts