Addepladde Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har alltid tyckt att den sidan ser ut som en fjorticommunity...men det är min åsikt! W0rd! Jag tycker PA är JÄTTE-dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nej, är inte medlem på Playahead. Sweeman, som Icebear sade så har du whoa.nu, börjar dock bli fullt av 13 åringar som drog sin första tag för två veckor sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Jepp det är jag, och vet ni vad, idag fick jag hem en ceasars platta (med autografer på) för jag vann på en tävling. och ett klistermärke, soft va!? Nån som känner till ett hiphopforum på svenska i samma stil som detta(asså php)? JA! http://www.redlinerecords.com/ Redigerad 2 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nej knappast. Hatar Playahead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nej inte Playahead, snart kommer fjortizZzarna att ta över den sidan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Magash! Sj klart för jag är juh en sååån fjoooortizzzaaah!11 Nej. är inne på whoa istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 PLAYAHEAD E BÄST! heter Z-Ice där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nepp. är inte medlem där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har väl blivit medlem nån gång, har inte varit inne sen dess som jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja, jag är medlem, men bara för att hålla kontakten med mina kusiner som bor i Stockholm. Jag är nästan aldrig inne, det tar sån jäkla tid att bara logga in om man har modem, iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 .lunarskiten är THE ULTIMATE fjortis. Faktiskt inte, alla fjortisar som fanns på lunar har flyttat till Playahead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Faktiskt inte, alla fjortisar som fanns på lunar har flyttat till Playahead SANT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Faktiskt inte, alla fjortisar som fanns på lunar har flyttat till Playahead Dem flesta ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Pa är rätt fjortis och suger rätt gött ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Pa är rätt fjortis och suger rätt gött ja... Duger till att göra reklam för sina hemsidor! EDIT: pa.istheshit.net Redigerad 10 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Alla tjejer i min klass har playahead, dessutom har många killar det också ... (HATA!) Alla fjortisar är på väg över till --> playahead ... Varför? För att det säger ju likzom typ bah alla mina kompizzar ... Undrar vilken sida som kommer ta över när playahead har fått total fjortizstämpel ? Juste ska svara på frågan: Nej jag är inte inne på playahead helt offtopic: http://playahead.istheshit.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts