Dee Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jepp. rabies_korv för den delen. är inte inne där. men har en skitcool sida. föredrar att tjejer skriver, ej killar... , men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ah, iofs är jag inte online så mycket, en gång om dagen sådär! Lindstr0m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har alltid tyckt att den sidan ser ut som en fjorticommunity...men det är min åsikt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har haft det i några år nu men jag är inte inne längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har alltid tyckt att den sidan ser ut som en fjorticommunity...men det är min åsikt! W0rd! GTASajten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nej, det är inte en fjortis sida som Lunar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nope, fjortis-communities intresserar mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nej har annat för mig än att hänga på sidor med massa 14åriga tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har alltid tyckt att den sidan ser ut som en fjorticommunity...men det är min åsikt! .lunarskiten är THE ULTIMATE fjortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .lunarskiten är THE ULTIMATE fjortis. Så lunarstorm har ensam rätt om att vara det så kallade "THE ULTIMATE fjortis"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har alltid tyckt att den sidan ser ut som en fjorticommunity...men det är min åsikt! Håller med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Blev medlem där för längesen tror jag, har dock inte varit inloggad sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jojo, jag har oxo varit medlem där, på lunar oxo.. när jag va typ 9 xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Är inte medlem där och kommer aldrig bli det. skunk fo life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Playahead är den säsmta sida som finns. Inte pga innehållet utan att det stannar hur ofta som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Ja men kommer inte ihåg vad jag heter där... porrigt.se är bättre Redigerad 1 juni, 2005 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nån som känner till ett hiphopforum på svenska i samma stil som detta(asså php)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nån som känner till ett hiphopforum på svenska i samma stil som detta(asså php)? Typ den hära http://www.whoa.nu/default.asp?lang=swe jupp e medlem på PA fast e inne VÄLDIGT sällan, heter Francii på sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Känner väldigt många som är registrerade där som inte är fjortisar . visst kan det hänga fjortisar där men det kan det göra här också (kan säga några stycken som jag tycker är mer eller mindre fjortisar). tycker det är ganska fördomsfullt/omoget att stämpla vissa sidor som "fjortissidor" eftersom det inte är så. jag tror att ALLA här fattar att det inte bara hänger fjortisar på playahead eller lunarstorm och fler sidor som inte är nämda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts