Mr.Magic Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 @Sweeman: Du verkar inte gilla det här forumet, kommer bara med idéer hela tiden. Nu har jag ett förslag till dig, strunta i det helt enkelt. Skit i att skriva här om det inte passar dig. Hans "Gangsta-Wanksta-Gorilla-Pilla" forum är ju mycket coolare än G-G-G-G-GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har ingte emot detta forum, gav bara ideer som ni kanske vile ha, och om jagf inte tyckte om forumet, skulle jag vara här då llr?? Det första du vill var att bli admin... hur skulle det se ut då? Det är bra att du kommer med ideer men du får även recpektera att vi inte gillar dom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 -.- har fan mer erfarenhet av forum än vad du har så plz stfu, tänkte dt skulle va kul om sajten hade dt eftersom i GTA samlar man pengar llr om man vill så kan dt va kills för varje post jag bryr mig int. om ni int tycker om dt kan ni ta å hålla käften era småglin Nej, det har du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hmm, du vet att det faktiskt stavas med ett e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Hmm, du vet att det faktiskt stavas med ett e? Ett "D" uttalas "De".... Så då förkortar han "det" till "dt"..... @Sweeman... Töntig idéé som fan.. Fjortiz aktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Spelar ingen roll hur mycket du än tjatar, hultan skulle aldrig göra något så hemskt mot forumet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts