Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Kanske skulle va kul om man ser hur många posts andra har men istället kan man ha dt som pengar,(kommer skicka ett inlägg när jag hittat äffären) men iaf den här kopierar du in i "footer" <script> // Money code // By Gornakle of InvisionFree.com var sign = "$"; var name = "Dollers"; var PerPost = 2; var perPoll = 3; var default_amount = 10; var MID=[]; MID=["användar namn"] = 150 MID=["användar namn2"] = 100 MID=["användar namn3"] = 120 </script> allt inom " " kan du ändra och i användar namn kan du lägga till hur mycke du vill att en person ska börja med och resten kan ni klura ut själva Redigerad 1 juni, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vad ska det vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Typ inget speciellt men man kan referera hela saken med GTA typ, man har pengar och den som har mest pengar e den som skickar mest inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det låter mest som om det kommer komma en jääkla massa spaminlägg för att man vill ha "mer pengar" eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men då gör man som så att man tar fram sin lilla ban-stick tror int dt heller eftersom dt finns inget å köpa för pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men folk kommer ändå att spamma även fast dom inte får nått, utom den "höga statusen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men folk kommer ändå att spamma även fast dom inte får nått, utom den "höga statusen" Om jag förstått allt rätt så byter man bara ut "POSTS" mot "$" ingen större skillnad.. och vissa tycker nog att många posts är status, redan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dålig ide om ni frågar mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Skittöntigt, hatar sånt skit. Så förbannat wanna bee-"Nänänänä... Kolla mig, jag är rikare än dig, hahahahahahah jag spammar hahahah!111!1!!22...". Redigerad 2 juni, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Dålig idé, lite fjortisstil över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Han vill nog att om man införde hans ide så hade han sickat in posts varje minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 -.- har fan mer erfarenhet av forum än vad du har så plz stfu, tänkte dt skulle va kul om sajten hade dt eftersom i GTA samlar man pengar llr om man vill så kan dt va kills för varje post jag bryr mig int. om ni int tycker om dt kan ni ta å hålla käften era småglin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 -.- har fan mer erfarenhet av forum än vad du har så plz stfu, tänkte dt skulle va kul om sajten hade dt eftersom i GTA samlar man pengar llr om man vill så kan dt va kills för varje post jag bryr mig int. om ni int tycker om dt kan ni ta å hålla käften era småglin Vem är småglin, om inte du? Du beteer dig i alla fall som ett. Lägg ner och inse att alla inte tycker som du . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vem är småglin, om inte du? Du beteer dig i alla fall som ett. Lägg ner och inse att alla inte tycker som du . dt va fan int jag som börja hela skiten. De starta hela skiten me å kalla dt för "fjortisidér" borde int de va fjortis om de nu kan så mycket om dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 dt va fan int jag som börja hela skiten. De starta hela skiten me å kalla dt för "fjortisidér" borde int de va fjortis om de nu kan så mycket om dt Du behöver inte ta så illa vid dig utav det. Du överreagerade och det vet du mycket väl. Nu ska jag inte säga något mer i denna tråd, Hej då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Stäng bara ner denna orkar int tjaffsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 @Sweeman: Du verkar inte gilla det här forumet, kommer bara med idéer hela tiden. Nu har jag ett förslag till dig, strunta i det helt enkelt. Skit i att skriva här om det inte passar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Jag har ingte emot detta forum, gav bara ideer som ni kanske vile ha, och om jagf inte tyckte om forumet, skulle jag vara här då llr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Gud, ni kan va bra omogna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Gud, ni kan va bra omogna... Bra att du visar att du är mogen istället för oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts