StellHell Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 GTAforums.com har ett väldigt bra script för storlek på signatur. 1500 begränsning på antal tecken och man kan blanda bilder och text hur man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 1500!!! Vad har vi nu, 250 eller? Signaturen behöver inte vara så stor men mer tecken låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Bra med större avatars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Verkar som du Sweeman är väldigt extas på att leka Admin? Ja, han är ju faktiskt Mod på ett forum med 32 users! PHEAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ja, han är ju faktiskt Mod på ett forum med 32 users! PHEAR 1337 fan .. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Att tillåta avatar på upp till 80x80 px och signaturer som totalt (både bilder oxh text) är max <400x100 px stora skulle vara fina fisken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag skulle vilja ha lite större avatars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Härligt, små signaturer är ett måste, det vill jag verkligen ha . Avatarer på 80x80 skulle väl inte vara helt fel men jag är fullt nöjd med 64x64. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts