Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Synd att TG inte kommer till PC, jag hade lugnt köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 TG, verkar skitgrymt men jag har bara spelat de en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vad e tg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 vad e tg The getaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 PLAYSTATION man är ju ingen data nörd större bild på tvn ingen liten data skärm och skönare att sitta i soffan eller i sängen och spela!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robby Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 solklart PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2003 PLAYSTATION man är ju ingen data nörd större bild på tvn ingen liten data skärm och skönare att sitta i soffan eller i sängen och spela!!!! angående man är ju ingen datornörd: Ded spelar ingen råll om det är tv:n eller datorn, du är lika mycket nörd för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Ps2 & PC är lika bra tycker jag!!! Ps. "Moranisse" skaffa en mindre signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 Ps2 & PC är lika bra tycker jag!!! Ps. "Moranisse" skaffa en mindre signatur! Om du menar bilden på PS2:et så é de ingen signatur! Kompuet såklart! "Computer Is Everything" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2003 OPS!! :'( :"> sorry Moranisse jag tittade inte ordentligt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts