Riichard Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Själv spelar man ju på PlayStation, tycker lätt att de är ett givet spel på PlayStation, passar pefekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Olika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Gta spelen har alltid kommit på pc så varför i h*lvete skaman behöva låna ett playstation för att spela vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 pc så klart!!! patcher, mods, maps, bilar. u name it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Jepp, Pc e ultimata GTA maskinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Jäklar PC vann med 80% Men Vice City har ju inte ens kommit till pc än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 film är bäst på bio, sex är bäst i röven.. klart att man ska spela PS2 spel på sitt PS2! sen finns det juue luffare och datanördar som tycker mkt mer om att sitta vid ett bord och spela.. inlevelse? typ noll.. menmen.. det är väl upp till var och en vad som är bäst? för mig är det otänkbart att spela ngt förutom "Age of Empires" serien på dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 lol jg använder emulator till vc (ska när hultan skickat vc till mig iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 eh, jag kör nog på min ps2 maskin... jag är den där konsol människan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Komputer solklart!! Motto: "Computer is everyting!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Komputer solklart!! Motto: "Computer is everyting!". Kompjutär om det ska va riktig svengelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Kompjutär om det ska va riktig svengelska! hehe... Jaha... Så ja man gta lös då.. Har gta1 på andra datan men... GTa2 går inte å installera (bränd), london har jag inte. Har inte ps2 till Vice City och gta3 på pc:n fick precis en repa. Eller rättare sagt: spricka! Ska kolla om man kan byta... Måste ju va garanti! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Självklart PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 Hur bra kvalite är det på vc om man spelar det i emulator?? ´För om det är det så borde ju alla datorn nördar göra så istället för att vänta till den äkta pc verisionen... Men på ps2 är det skit svårt at sikta så jag spelar gta3 på dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 pc rules pc is my life hale to you my lord of computers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Pc och PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 PC, även om jag har VC på ps2. (Köpte ett ps2 bara för att jag inte kunde vänta på att VC skulle släppas till PC, dum som jag är, märkte jag hur mycket bättre GTA är på en bra PC)... Jag borde köpt en Xbox, och fått tre spel till...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ps2 e lungt bäst!! och jag har VC till den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Problemet e att jag bara har VC på mitt ps2... Och just nu har jag inga ca$h att köpa fler spel , Men jag ska skaffa TG snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts