The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Hur gör man så att man kan ta emot filtyper som tydligen har blockerats av msn? Och störigt som fan att medelandet kommer upp efter överföringen. Edit Jag har nog löst det, glöm mig. Redigerad 1 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Finns olika patchar att ladda hem för att tillåta filerna som är blockade, eller så kan du zippa/rara filerna innan du skickar. vet att du har löst det, men skriver det ändå, kanske fler som har problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Tanka A-patch, med den kan du spamma vibbar http://www.apatch.tk tror jag Redigerad 1 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tanka A-patch, med den kan du spamma vibbar http://www.apatch.tk tror jag Vad spamma vibbar har med saken att göra fattar jag ej riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Så ni vet kommer man åt filen man tankat så länge man inte klickat på OK Då är det bara att leta upp den och flytta den. Jag stör mig på att Pyttemjuk lägger in massa funktioner man inte vill ha. Redigerad 1 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tanka A-patch, med den kan du spamma vibbar http://www.apatch.tk tror jag Å det finns en fet jävla trojan i den patchen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Å det finns en fet jävla trojan i den patchen.... Finns det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Att kalla den fet är ren diskriminering. Han är lagom stor och har säkert komplex för sin vikt. *Slår en hammare i huvudet* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Att kalla den fet är ren diskriminering. Han är lagom stor och har säkert komplex för sin vikt. *Slår en hammare i huvudet* Haha. Som karlsson. *kollar lite snett på ace's avatar på msn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Edit Jag har nog löst det, glöm mig. Hur gjorde du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Vad spamma vibbar har med saken att göra fattar jag ej riktigt Det e kul men med A-patch kan man välja om man ska ta bort fil överförings skyddet Å det finns en fet jävla trojan i den patchen.... eller inte, scannade den innan jag öppnade, inget virus Redigerad 2 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts