samool Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag ska knulla sönder honom, sedan ska jag döda honom och knulla honom igen. Sedan ska jag begrava honom, gräva upp honom, och knulla honom igen. Sedan ska jag bajsa på honom, skära av hans tunga och slicka upp mitt bajs med den. Jag tycker Henrik Pontén är skön. Håller inte med om hans åsikter till någon grad men man får ju respektera att han bara gör sitt jobb. Om man tänker på Fildelningsdebatten som var på tv för ett tag sen när han diskuterade med Jens Nylander (från Jens Of Sweden) så var han mycket professionell medan Jens bara var allmänt omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag tycker Henrik Pontén är skön. Håller inte med om hans åsikter till någon grad men man får ju respektera att han bara gör sitt jobb. Om man tänker på Fildelningsdebatten som var på tv för ett tag sen när han diskuterade med Jens Nylander (från Jens Of Sweden) så var han mycket professionell medan Jens bara var allmänt omogen. Aye, Jens var ett äkta svin... det skönaste var dock Ponténs leende då han talade med killen som han hade tagit fast för några år sedan för att han sysslade med fildelning. Now that's a devilish grin, kids... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Aye, Jens var ett äkta svin... det skönaste var dock Ponténs leende då han talade med killen som han hade tagit fast för några år sedan för att han sysslade med fildelning. Now that's a devilish grin, kids... Öö Pontén blev ju storägd. Han var ju bara pinsam, specillt sistagrejen han skulle dra om Piratbyrån-killens gratistidning. Piraterna smiskade upp antipiraterna så hårt i den debatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 NEJ NU FÅR DOM FAN TA & LÄGGA UPP DEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 NEJ NU FÅR DOM FAN TA & LÄGGA UPP DEN! El'ur, hu leng sk ma vän'e? AHAHAHAHHAHAHAHAA JAK ER ROLEG!!!!!!!!!!!!!111111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Uppe igen för alla som inte hänger med i svängarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jupp den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jupp den äger Seg som få dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Seg som få dock. Inte ett dugg seg för mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Verkar krångla lite till och från... men snyggt är det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Öö Pontén blev ju storägd. Han var ju bara pinsam, specillt sistagrejen han skulle dra om Piratbyrån-killens gratistidning. Piraterna smiskade upp antipiraterna så hårt i den debatten. Totalt sett kanske men om man tänker Pontén vs. Jens så tycker jag att Pontén vann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Förlåt alla moderatorer. Men nu när san andreas release är nära. Så måste alla få se vad The Pirate Bay gjort med hemsidan. Gå in dit nu. Länkar. Länken kommer inte finnas länge för alla mods kommer ta bort den. Föresten lägger upp en bild istället... Kolla vad TPB gjort med sin logo: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/gufrgrh.JPG Så fint :'( Och om man klickar där så komer det upp alla resultat av sökningen: "grand theft" eller "theft auto" Det är så fint :'( Men dock inte bra Den där jävla piratkopian av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Aha, till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Förlåt alla moderatorer. Men nu när san andreas release är nära. Så måste alla få se vad The Pirate Bay gjort med hemsidan. Gå in dit nu. Länkar. Länken kommer inte finnas länge för alla mods kommer ta bort den. Föresten lägger upp en bild istället... Kolla vad TPB gjort med sin logo: [iG]http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/gufrgrh.JPG Så fint :'( Och om man klickar där så komer det upp alla resultat av sökningen: "grand theft" eller "theft auto" Det är så fint :'( Men dock inte bra Den där jävla piratkopian av spelet Tjock nize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts