Lindström Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fy fan, de har tagit alla jävla torrent sidor jag brukar vara på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Inte än! KalleR menar du TorrentB* .net ? Nej det gör jag inte eftersom det var svenska treckers vi snackade om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 TPB är inte borttagen. Rensa cache och uppdatera, dom uppdaterar sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Fy fan, de har tagit alla jävla torrent sidor jag brukar vara på! MEN VAFAON! Nu kanske du undrar varför vi gjorde så här? Vi ville bara göra er uppmärksamma på att The Pirate Bay snart kommer i en ny version. http://thepiratebay.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Woho! Redigerad 1 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kalle menar du sweb....net? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kalle menar du sweb....net? Borde va så, är ju bra iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmm, googledesign på piratbyrans nya sida? grymmt isf Goblin: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nej det gör jag inte eftersom det var svenska treckers vi snackade om Har för mig att TorrentB* .net var Svensk, men kan ju ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 MEN VAFAON! http://thepiratebay.org/ Oj, Läste inte ordentligt FÖR FAON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tur. Har varit upprörd hela kvällen över det här. Kändes oerhört lättande att få beskedet att dom bara uppdaterar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Så kefft skämt. Tänk hur många geeks som har blivit helt förbannade och slagit sönder saker. Kan det vara så att piratbyrån bara på åter ville väcka uppmärksamhet mot APB? Nytt hat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag sade ju att det var ett PR-trick, jag sade det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Om det här är Henrik Pontén's fel så bli han nog mördad... Jag ska knulla sönder honom, sedan ska jag döda honom och knulla honom igen. Sedan ska jag begrava honom, gräva upp honom, och knulla honom igen. Sedan ska jag bajsa på honom, skära av hans tunga och slicka upp mitt bajs med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag ska knulla sönder honom, sedan ska jag döda honom och knulla honom igen. Sedan ska jag begrava honom, gräva upp honom, och knulla honom igen. Sedan ska jag bajsa på honom, skära av hans tunga och slicka upp mitt bajs med den. Du är sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Tänkte väl att det var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vad tror ni om "Google-designen" då? Jag tror den blir bra, men jag kommer nog att sakna den gamla stilen, hoppas dom drar upp speeden på sidan bara, den är så grymt seg alltså, men läggas ner, bullshit, trodde ju förstås det först men, inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vad tror ni om "Google-designen" då? Jag tror den blir bra, men jag kommer nog att sakna den gamla stilen, hoppas dom drar upp speeden på sidan bara, den är så grymt seg alltså, men läggas ner, bullshit, trodde ju förstås det först men, inte nu. Håller med om att sidan är grymt seg, men den fina designen gör nog ett bra jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Ja, det stämmer nog Pani, för att om du uppgraderar det, gör dom nog inte bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts