The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Piratbay Helt jävla galet ju, snutjävlarna krossar revolutionen! "Idag utförde svenska antipirater en husrannsakan mot The Pirate Bay och beslagtog servrarna som driver sajten. Det här innebär troligtvis slutet för The Pirate Bay, och vi som har drivit sajten ber om ursäkt för alla som har förlorat inkomster på grund av vår verksamhet." Och varför i helvete ber dom ursäkt till skivjättarna för de inte får ut maximalt av sina ockerpriser? Redigerad 1 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Piratbay Helt jävla galet ju, snutjävlarna krossar revolutionen! Idag utförde svenska antipirater en husrannsakan mot The Pirate Bay och beslagtog servrarna som driver sajten. Det här innebär troligtvis slutet för The Pirate Bay, och vi som har drivit sajten ber om ursäkt för alla som har förlorat inkomster på grund av vår verksamhet. I hur jävla många topicar ska det där postas? Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här. EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen Redigerad 1 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) I hur jävla många topicar ska det där postas? Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här. EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen Det är en stor nyhet, gör väl inget om det får en egen tråd btw, grattis till andraplatsen Redigerad 1 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 I hur jävla många topicar ska det där postas? Jag var tvåa i dagens lol efter någon i den nya lagen topicen. Och nu här. EDIT: Ja dom är väll tvingade av polisen Jag anser att denna sjuka händelse ska uppmärksammas fler än en gång. Och dagens lol kanske inte direkt är den rätta platsen för nyheten. Jag vill inte gå in på lagen i detalj utan på hur snutjävlarna kan trotsa demokratin och gå mot folkets vilja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Och jag som skulle fixa hem alla Lost avsnitt i helgen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hur hittade dom deras servrar? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Och jag som skulle fixa hem alla Lost avsnitt i helgen :'( Även om en tracker diskuteras, håll dig till reglerena, vi är inte intresserade av vad du tankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 http://computersweden.idg.se/ArticlePages/...7_CS950.dbp.asp En artikel om det. Men jag har hört att det var en lögn, kan det vara så att dom uppdaterar servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Och jag som skulle fixa hem alla Lost avsnitt i helgen :'( Tur att vi har dom... Fan också :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Om det är så att sajten har förstörts på grund av dom jävla poliserna måste jag ladda ner nåt för att ta avsked! :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( *snyft, snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Även om en tracker diskuteras, håll dig till reglerena, vi är inte intresserade av vad du tankar Öhm... har jag nämnt ordet nerladda eller tanka ? Kanske inte syftade på det äns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Om det här är Henrik Pontén's fel så bli han nog mördad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Är det olagligt att ha uppe en tracker?, jag trodde det bara var olagligt för de som seedar filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Är det olagligt att ha uppe en tracker?, jag trodde det bara var olagligt för de som seedar filerna Nej, en tracker är inte olaglig, så det är säkert som CoputerSweden säger att sidan är hackad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Nej, en tracker är inte olaglig, så det är säkert som CoputerSweden säger att sidan är hackad Hoppas det.. annars så tror jag nog att en annan svensk tracker kommer att dyka upp inom en snar framtid. EDIT: piratbyråns sida verkar ju inte heller funka.. varför skulle dom ha beslagtagit den med? Redigerad 1 juni, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Öhm... har jag nämnt ordet nerladda eller tanka ? Kanske inte syftade på det äns. men man fattade ju det klart o tydligt . Men jag har hört att det var en lögn, kan det vara så att dom uppdaterar servrarna? Var har du hört det? har du en källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Från det där ComputerSweden: http://pirazine.blogspot.com/ <-Läs där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 men man fattade ju det klart o tydligt . Nej... Jag kan ju lika gärna menat att en polare skulle ge mig alla avsnitt eller något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hoppas det.. annars så tror jag nog att en annan svensk tracker dycker upp inom en snar framtid Det finns redan en annan bra svensk tracker, men får ej tipsa om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det finns redan en annan bra svensk tracker, men får ej tipsa om den Varför inte då ? Du sa ju själv att en tracker inte är olaglig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts