marre_rocky Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Snacka om att jag flippa när jag såg detta. Jag hadde inget att göra och jag tänkte att jag kollar lite på rockstars hemsida och så var jag inne där och pilla och så gick jag in på en av deras länkar och när den går upp så står det: First San Andreas PC Video! snacka om att jag flög upp i tacket men här har ni sidan http://www.codenamegta.co.uk/. jag vet inte hur man gör så att man kan trycka på den men här få ni den och glömde en sak dom visar några mer bilder på PC. ha det gött och njut av filmen och bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Soooft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Coolt! Jag trodde det skulle vara fejk, men jag antar att jag hade fel! EDIT: Downloads link: http://rapidshare.de/files/2108254/pcpp0705video.wmv.html Inte hunnit kollat själv ännu, men men! Redigerad 1 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Snacka om att jag flippa när jag såg detta. Jag hadde inget att göra och jag tänkte att jag kollar lite på rockstars hemsida och så var jag inne där och pilla och så gick jag in på en av deras länkar och när den går upp så står det: First San Andreas PC Video! snacka om att jag flög upp i tacket men här har ni sidan http://www.codenamegta.co.uk/. jag vet inte hur man gör så att man kan trycka på den men här få ni den och glömde en sak dom visar några mer bilder på PC. ha det gött och njut av filmen och bilderna Det var ju bara en liten snut men den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Verkar vara fet bra ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Dö jag skulle aldrig fejka jag hatar såna som ska hålla på att jobba sig å sånt men glöm inte ni kan alltid lita mig;). jag vet att jag gjorde en ny topic men jag gjorde fel jag blev medlem för en vecka sen sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kan man modda SlamVans på PC-versionen??? ibland blir jag så trött på Rockstar asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hur laddar man hem filmen då? :"> Hittar ingen länk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hur laddar man hem filmen då?:"> Hittar ingen länk... Läs mitt inlägg lite högre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hur laddar man hem filmen då?:"> Hittar ingen länk... Scrolla ner på sian och tryck på free, och vänta sedan tills du får ladda ner den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 FY fan vilket jävla tyst de var som snackade >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hellfir3 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Stod nått om en 20 minutersfilm men den man fick ladda ner va ju bara nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Stod nått om en 20 minutersfilm men den man fick ladda ner va ju bara nån minut. Ja, det är den jag syftar på. Den från rapisshare ar jag redan tankat och sett. "The first video of San Andreas on the PC has been released in the German magazine, Powerplay. The video is 20 minutes long and features high resolution footage at 1024x768." Det är den jag vill se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Ja, det är den jag syftar på. Den från rapisshare ar jag redan tankat och sett. "The first video of San Andreas on the PC has been released in the German magazine, Powerplay. The video is 20 minutes long and features high resolution footage at 1024x768." Det är den jag vill se! Http://www.gta-sanandreas.de/ tryck på den sista länken där det står heir eller om det inte går att gå in på sidan så gå via den asidan jag visa er och tryck den andra länken. Redigerad 1 juni, 2005 av marre_rocky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts