Pimpen Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hallå. När man byggt första bilen (Ford Bronco) så står det att den inte funkar ordentligt när man försöker gå in på sjunde dagen. Jag har gjort om det flera gånger å samma problem kvarstår. När man ska testa bilen så går den varken framåt eller bakåt, motorn funkar. Man ser att gubben växlar, handbromsen är inte i. Nån som har lite råd om hur jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Ta bort rutorna på dörrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Äe spelet gratis eller ett köpes spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Äe spelet gratis eller ett köpes spel? Köpes.. import tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Köpes.. import tror jag Jag har inte hittat vart man kan köpa det. jag gick till busk farmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jag har inte hittat vart man kan köpa det. jag gick till busk farmen Det gjorde jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Det finns att köpa på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts