oliwa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kan nån lägga ut en 100% sparning ?? please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Du ska ju själv spela dig till 100%! Annars kan man ju inte vara stolt över det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag är snäll idag, och om du inte orkar läsa readme:n(extra snäll idag ) Just put the unzipped file into the gta user files folder in my documents. Change the 4 in the file name if that slot is already taken to one which is empty. Have Fun jordan100p.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oliwa Skrivet 5 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Taaaaaaaaaaaaack!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Vart lägger man spar filen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag är snäll idag, och om du inte orkar läsa readme:n(extra snäll idag ) Jag tror faktsiskt inte att den funkar, så snäll brukar ZliPp va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Jag tankade filen & la in den... men är det några större skillnader? det enda jag kunde se var den där franke-outfiten (det står ju ioförsej på t-shirten att det är det enda man får, haha ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Vart lägger man spar filen då? Lägg filen i mappen Mina Dokument \ GTA Vice City User File. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vice City är lätt att klara 100% på ju, iaf om man gemför med San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts