pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Fick detta. är det , som dom sanckar om, typ om man addar honom så går hela datorn å alla på sin kontaktlista får virus? . eller är det bara dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Fick detta. är det , som dom sanckar om, typ om man addar honom så går hela datorn å alla på sin kontaktlista får virus? . eller är det bara dagens lol DAGENS LOL! Jag har redan addat honom! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Anslut dig till mig så slutför jag din utbildning. Med vår förenade styrka kan vi få ett slut på konflikten och få ordning i galaxen! [F]| Little Britain for teh win... säger: Certainly. Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Om du bara kände till styrkan av den mörka sidan. [F] | Little Britain for teh win... säger: Sikorka, I am your father... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Nej. Nej. Det är inte sant! Det är omöjligt! [F] | Little Britain for teh win... säger: Jo, jag skojade... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Jag förenar mig aldrig med dig! [F] | Little Britain for teh win... säger: Okej, ingen skada skedd... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: *Nu byter vi roller* [F] | Little Britain for teh win... säger: jääså Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Obi-Wan sa aldrig vad som hände din far. [F] | Little Britain for teh win... säger: Han sa att han var homofil... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: *Du skulle sagt* Han sa tillräckligt! Han sa att du dödade honom. *Du skulle sagt* [F] | Little Britain for teh win... säger: Han var en äcklig homofil, och därmed basta! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Det är ditt öde. Förena dig med mig, [F] | Little Britain for teh win... säger: Om du ger mig en härlig buttplug hårt upp i skitan, så visst... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Vi kan regera galaxen som far och son. [F] | Little Britain for teh win... säger: Oh, incest... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Kom med mig. Det är det enda sättet. [F] | Little Britain for teh win... säger: Ja, okej. Munnen eller baken? Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Rannsaka ditt sinne. Du vet att det är så. [F] | Little Britain for teh win... säger: Ah, munnen.. så var det, ja... okej, here goes! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Du är besegrad. Det är lönlöst att kämpa emot. [F] | Little Britain for teh win... säger: Oh, you kinky bastard! Jag ger mig! Jag ger mig! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Du kan inte fly. Tvinga mig inte att förgöra dig. [F] | Little Britain for teh win... säger: Du får nog förgöra mig, daddy-o. *gör slurpande ljud* Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Du inser inte än din betydelse. Du har bara börjat upptäcka din kraft. Anslut dig till mig så slutför jag din utbildning. [F] | Little Britain for teh win... säger: Men jag vill inte gå på gimp-skolan! Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Luke... Radioaktiva Räkan ny msn ya know! säger: Luke! [F] | Little Britain for teh win... säger: Yes? Det är Sikorka, by the way... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är Sikorka, by the way... LOL!!! hahaha! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är Sikorka, by the way... MEN OMG. ajja, man kan alldrig vara för försiktig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts