guardian Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Ja, för du lever ju om 5 miljoner år. Jag skämtade kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Jag skämtade kanske Jag vet, jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Röstade på naturkatastroff men tror oxå på att vi blir för många människor på jorden. Och det blir sjukdomar eller det finns ingen stans att odla mat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Oljan tar slut. Skogarna tar slut. Djuren dör ut. Sedan blir folk arga och skjuter kärnvapen på varandra för skoj skull och hela världen kommer sluta som Kernobyl. Sen kommer dom högt uppsatta militärgubbarna sitta i sina små bunkrar långt ner i bergen och bli ültra bögar och knulla ihjäl varandra för dom har utplånat alla kvinnor på jorden. Men dom kommer genmaipulera sig och en nu übergay Homo gayus kommer vandra på jorden och sprida gulligull och jingel och massa jävla rosa bögiga saker överallt. Tur att man är död då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Krig följt av naturkatastrof tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts