Tweak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Äh. Vogoner kommer att förstöra jorden. Vogon-poesi? Liftarens guide till galaxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Enligt Nostradamus så ska världen gå under om ett år. Det finns många andra teorier om att jorden ska gå under 2006 exempelvis Bibelkoden, men då jag inte tror att bibeln är en religös skrift mer än vad det är ett verktyg för att hålla de veka i schack, så kan man väl avfärda detta. Nostradamus är en annan femma dock. Jag tror nog inte världen går under nästa år, då han har haft fel tidigare, men vem vet? Usch du skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Och vi kommer att flytta till Mars innan solen sprängs! Det hjälper väl inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: Krig Tror faktiskt att vår jord i framtiden kommer se ut lite som i Fallout-spelen Men, men.. Tror också på miljöförstöring. Sydamerikas alla regnskogar kommer ju vara skövlade år 2050 (Sågar ner en yta lika stor som Belgien varje år). Och det kommer leda till översvämningar m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Tänkte precis säga samma sak, som Arman! Redigerad 1 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ganska intressant sida http://www.serum.nu/text_mapp/domedag.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jorden lär gå under av en naturkatastrof, som att solen sväller eller en komet träffar den här planeten. Men vad gör att vi går under, det vet fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Är det inte snack om att jorden kommer gå under p.g.a solen eller nått? å att alla ska bo på mars eller nån planet . det är vad jag hört fast om fflera 100 år, så det är lungt för oss här. om ingen vflyttar upp på himmalya å sitter där å klunkar naturell yoghurt å lever i ett lakan som en buddist. (no offense dude). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Krig eller miljöförstörelse. Pottzokr: Solen ska enligt experter leva 5 miljarder år till. Den har levt i 5 miljarder år redan så vi behöver nog inte oroa oss för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Miljöförstöring / Naturkatastrof Ungefär som på The Day after Tomorrow *Börjar genast skissa på ett skyddsrum* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Dessutom tycker inte jag att jorden går under då den översvämmas. Därför ville jag ha en definering av Jacker. Jag kallas inte Jacker men enligt mig så går jorden under då allt liv på den har försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Jo.... Molnen kommer bli gröna, sedan kommer månen bli röd... Det kommer ändra så att människorna blir blåa... Sedan så kommer en människa tro att det är massa Ailens, och dödar hela högen.... Vote: Krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Hoppas på ailens. det vore bäst. och do skulle ha nått jäddra ÛBERvapen som dom dödar alla med sammtidigt. ingen smärta eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 (redigerad) Jag tror krig. Tror kanppast mijöförstörelse kommer göra så att jorden går under. I Framtiden...kanske om 30 eller 40 år, så kommer mänskigheten komma på nått som gör så att man inte förstör mijön med avgas o sånt . Redigerad 4 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nu vet jag hur jorden går under... http://www.big-boys.com/articles/eow.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nu vet jag hur jorden går under... http://www.big-boys.com/articles/eow.html Hahahaha, det var ett jävla tag sen man såg den flashfilmen sisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nu vet jag hur jorden går under... http://www.big-boys.com/articles/eow.html Så jävla äg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Blandning mellan miljöförstörelse och krig nu när det inte är något problem att starta krig för pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Vote: Annat. Jag har läst att om 5 miljarder år kommer Solen sprängas. Fan vad rätt jag blev där trodde det stog 5 miljoner år först :'( men då är det ju lungt 5 miljarder år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Fan vad rätt jag blev där trodde det stog 5 miljoner år först :'( men då är det ju lungt 5 miljarder år Ja, för du lever ju om 5 miljoner år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts