helmer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Japp, den klassiska frågan. Ni kommer säkert att säga "pucko! Sök på forumt först, det finns hundratusentals sånna här topics.." Skit samma. Jag har 97% och försår inte riktigt vad som fattas Jag bifogar min stats-fil så ni kan kolla. Edit: Här e filen Redigerad 8 juni, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Svaret är nog..... *SPOILER* Du har inte gjort allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Okej..? Förstod inte riktigt vad du ville säga men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag såg bara 1 Chopper Checkpoint, den på Ocean beach, ska finnas 3 till..Vice Point, Little Haiti, Downtown. Dirtring såg jag inte heller. Det var det jag såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hm.. Hade jag inte gjort Dirtring? Besynnerligt.. Får göra den igen då, plus lite chopperåkning Tack tack! (hoppas det räcker till 100%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Okej..? Förstod inte riktigt vad du ville säga men... Näe, tänkte mest på sanningen där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Har du klarat båt racet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Har du klarat båt racet??? Båtracet ska jag ha gjort. Jag gjorde igår 3 choper chekpoints, finns det fler? Det gav ingen skillnad i statsen.. Jag åke bloodring i typ 10 min, sen sprängde en bil brevid mig så jag å sprängdes. Då fick jag Mission Failed. Hur skulle jag göra för att inte få det? Har glömt.. Dirtting ska jag ju ha gjort? Hm... får göra det igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Det ska finnas ett Checkpoint Charlie med Faggio nånstans tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vart skulle det va isåfall (jag behövde tydligen inte göra det för 100% så) inte så troligt att det finns döh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vart skulle det va isåfall (jag behövde tydligen inte göra det för 100% så) inte så troligt att det finns döh Jag sa att jag tror...Annars var det väl en mod ja tankade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jag har gjort alla 3 chopper chekpoint igen för säkerhets skull. Gjorde också Dirtring igen och fick en procent till tror jag. Har nu 98% Vad fan är det som fattas? Länken igen (länken lägnts upp är också uppdaterad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Lol.. Det sista uppdraget heter inte Distribution. Det heter *SPOILER(?)* "Keep your friends close" Redigerad 11 juni, 2005 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Det är 240 uppdrag i vc och du har bara gjort 221 st Redigerad 23 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Stoppa in stats filen på den där hemsidan med PHP Stats för VC så ser du vad som fattas. Kan tyvär inte länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det är 240 uppdrag i vc och du har bara gjort 221 st Okej.. så det är 19 uppdrag som fattas för mig? Låter knasigt! jag har ju gjort allt, allt, allt känns det som Stoppa in stats filen på den där hemsidan med PHP Stats för VC så ser du vad som fattas. Kan tyvär inte länken Någon som vet vad den heter? Synd bara att jag är 15 mil ifrån min dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har du fixat strip club?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Har du fixat strip club?? Svengelska? Strippklubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LOL Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Det är 240 uppdrag i vc och du har bara gjort 221 st Öhhh ? det finns väl bara 100 uppdrag som räknas och typ 20-60 småuppdrag som RC Baron och Chopper Checkpoint eller? Redigerad 9 juli, 2005 av LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2005 [på stripp clubben kanshe du inte aar fattat att man måste sitta och glo på en as kass strippa som yrar run i typ 10min efter en minut:....... efter 5min: "men vad fan" efter 8min:vill man bara gråta efter 10 min:strippan halshuggs och tommy går berserk på strippclubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts