pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Måste man vara turk för att supa? Jag är alltifrån turk, å ja super till då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Du har inte funderar på möjligheten att vidareutbilda sig? .nä fy fan! 12 års fängelse (skola) är fullt tillräckligt för denna livstid och jobb.. nja, hade varit bra att ha en inkomst men va fan.. jag är arbetslös på heltid, har inte tid med sådan dynga... jag väntar på att dom ska införa medborgarlön istället Redigerad 1 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .nä fy fan! 12 års fängelse (skola) är fullt tillräckligt för denna livstid Mitt alternativ om jobb då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Mitt alternativ om jobb då .har svarat nu se ovan.. är så krångligt att citera 2 inlägg med det här jävla IPB Redigerad 1 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ööh, hur vet du det? känner vi varrandra? och ja, det är ball att supa (i lagom mängder) Wow, fan vad ball du är för att du super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Wow, fan vad ball du är för att du super! Jag utgår från att du är ironisk jag tror absolut inte att jag är cool för att jag super jag gör det för att det är kul du får gärna tro nåt annat, but i don't care Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Wow, fan vad ball du är för att du super! Super ibland på fest, för att det är det festen går ut på. känner mig inte speciellt cool eller så. tycker bara det är förjävla kul att vara halv full. även full kan vara lite speciellt . men fy för dagen efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Super ibland på fest, för att det är det festen går ut på. känner mig inte speciellt cool eller så. tycker bara det är förjävla kul att vara halv full. även full kan vara lite speciellt . men fy för dagen efter Brukar reta folk som är fulla, de är så korkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Brukar reta folk som är fulla, de är så korkade Förjävla kul, en gång, han var typ halvpackad. han hade tydligen blivit skärd av massa turkar nån gång . så skulle han beräta om det. men det roliga var att ordet "kniv" bytte han ut mot "kexchoklad". "så då kom turken fram, å skar mig rakt på armen med sin kexchoklad" Fy fan va ja garvade. å han blev sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Tja, ska la festa, bada och vara med kompisar,, jobba så jag kan köpa en dator så jag kan spela mer WoW, laggfritt och med bättre grafik osv osv ska iaf bli kul.. fall jag kmr in på en linje då till gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts