kattälskaren Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska till Turkiet om cirka två veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Frankrike. jävla tråkigt land. speciellt paris... finns ingenting där än strippklubbar, sliskiga män och dåliga servitriser Äh, Frankrike är fint, speciellt Paris. ...fast visst, jag har en förkärlek för halvslitna storstäder med den perfekta kulturkänslan. Heja Paris! Själv så ska jag bege mig till Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hmmm, det är mycket kul som händer. 13/6 åker jag till Liseberg med ett gäng polare 7/7 åker jag och kollar Black Sabbath med original uppställningen 9/7 åker jag på Iron Maiden på Ullevi, där dom har Liveinspelning sen på sensommarn, närmare bestämmt den 8/9 så åker jag på Nightwish i Arenan i Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Imorn åker jag till Åland, nästa vecka på tisdag = Stockholm Sen träffa Johanna. Pusspuss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska se Black Sabbath också kom jag på! Det hade vart tufft att åka till Normandie men dit kommer jag nog aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Jag ska typ inte göra så mkt.. (kan inte bada, blir solbränd på 2 sec ) annars blir det väl bara leka med datorn, fylla år (Weee) och lira sa o festa ;o EDIT: glömde nästan säga... fick sommarlov för en vecka sen, suckers Redigerad 1 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska få en hund den 4 augusti VILL HA DEN NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska väl till stockholm osv.. hemma och vara med polarna äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Själv ska jag var inne vid TV:en, nej man jag ska spela fotboll, bada och käka Pizza på Saras med polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 LAS VEGAS ALL THE WAY BABY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .jag är inne på mitt 5'e år av ständigt sommarlov såååå underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .jag är inne på mitt 5'e år av ständigt sommarlov såååå underbart Det beror på hur man ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 San Andreas på natten, leka på dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Skall jobba i en månad (sjukhus ) sen vila, vara med kompisar, kanske resa, dra till Miami om man hittar nåt billigt erbjudande, plugga körkortsteori, övningsköra, flytta till villa, spela in en låt, festa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 .jag är inne på mitt 5'e år av ständigt sommarlov såååå underbart Du har inte funderar på möjligheten att vidareutbilda sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Blir väl : Sova Dator Gitarr Repa med bandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Du har inte funderar på möjligheten att vidareutbilda sig? Eller alternativt skaffa jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Slutar den 22:a juni ske sen på snoop dogg konsert den 28 juni(en dag efter födelsedagen) sen den 9 juli ska jag te Estland me en polare i 3 veckor sen ska jag va i mitt tråkiga sommartorp tills slutet av augusti hehe om nån int vet vart dem vill åka så ska ni komma ner hit te luxembourg ^^ spritåldersgräns på allt e 16! komma in på barer 16! svin billig sprit! svin billiga cigg! Redigerad 1 juni, 2005 av Sweeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Btw, Är det ballt att supa? Det verkar vara det enda du gör när du får tid? Ööh, hur vet du det? känner vi varrandra? och ja, det är ball att supa (i lagom mängder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Opps, trodde du skrev det med e, Mitt fel. Btw, Är det ballt att supa? Det verkar vara det enda du gör när du får tid? Måste man vara turk för att supa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts