Drewek Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Själv får jag det om 4 dagar tänkar bada, skata och softa på lovet. Själv då.. EDIT: ja just fan ska ju till skara och småland. glömde Redigerad 31 maj, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hmm... Hultsfred den 16:e Juni, Stockholmet den 30:e Juni och under tiden ska man bada, bada, bada, sova, bada och sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vi slutar den 16:e bara för vi slutade så tidigt och började sent förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hultsfred, träffa en nätbrud som ja snackat med i typ 2 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ämnet har kommit upp ett flertal ggr tidigare...använd sök-funktionen. men om du nödvändigtvis vill veta så kan jag berätta att jag tänker slappa i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Sova, bada, fotboll, San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ska jobba, åka till España och softa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Har sommarlov nu, asgött.. Skall ta det lugnt, besöka landet och kusinerna, leva livet, ahh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ska till Frankrike ( ) och Österrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ska till Frankrike ( ) och Österrike. Frankrike. jävla tråkigt land. speciellt paris... finns ingenting där än strippklubbar, sliskiga män och dåliga servitriser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ska jobba i 8 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Segla europa runt Kära Atoll 2 ska trotsa vågorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Mest ta det lungt, bada, vara med polare, träffa tjejen, fixa med 940:in och jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Startade en likadan tråd för ett tag sen ...fast ämnet är kanske er aktuellt nu supa, chilla, bada (lite iaf), till kreta 1 vecka (jag är värsta svennen ) behöver som tur är inte sommarjobba, har tillräckligt med pengar edit: san andreas på pc finns ingenting där än strippklubbar är väl nice Redigerad 1 juni, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Startade en likadan tråd för ett tag sen ...fast ämnet är kanske er aktuellt nu supa, chilla, bada (lite iaf), till kreta 1 vecka (jag är värsta svennen ) behöver som tur är inte sommarjobba, har tillräckligt med pengar Men skriver som versta Turken! Btw, Jag ska sitta vid datorn. Redigerad 31 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men skriver som versta Turken! Btw, Jag ska sitta vid datorn. Säger du och stävar värsta med e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Säger du och stävar värsta med e Opps, trodde du skrev det med e, Mitt fel. Btw, Är det ballt att supa? Det verkar vara det enda du gör när du får tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Måste i princip jobba så mycket jag kan för att ha råd med en bil.. så det är inte så mycket lov man kommer ha den här sommaren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Frankrike. jävla tråkigt land. speciellt paris... finns ingenting där än strippklubbar, sliskiga män och dåliga servitriser ...och konstiga torn, där man får stå två timmar i kö och betala en förmögenhet för att komma in. Ska åka till släkten i Ryssland, som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag har en del skolarbete att ta igen, bland annat måste jag läsa om Matte D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts