xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja, hur dricker du ditt kaffe? Vote: Kaffe med socker och mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Dricker inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Luktar gott,smakar skit,VOTE: Socker och mjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28092& Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är sällan jag dricker men dom gånger jag gör det så dricker jag med mjölk och socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Har försökt att drick en gång men det gick inte... Men kaffe luktar gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vote : dricker inte kaffe... Har druckit några gånger då va d me socker å mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Dricker väldigt sällan, bara när jag är riktigt riktigt trött och då dricker jag det svart. Nullvote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 .vote: Dricker inte kaffe... smakar ju för jävligt.. beskt som fan... eller vad fan det är? aldrig fattat ordentligt hur "beskt" smakar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Om jag dricker blir det mycket kaffe mycket mjölk och lite socker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Dricker inte kaffe, men det var länge sen jag smakade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag null-voterar. Dricker nämligen nästan enbart cappuchino. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Svart såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Finns en wunderbar funktion som heter Search. Förövrigt så dricker jag kaffet med en snutta mjölk i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kaffe med socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ge mig kaffe varje morgon annars överlever jag inte. :'( På morgonen ska det vara svart. Och starkt som attans så man vaknar. Senare på dagen kan man ta en sockerbit i om man vill piffa till det lite. Vote: Svart (godast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: bara kaffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: Kaffe med 100 sockerbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: Kaffe med 100 sockerbitar. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEW!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kaffe är en en av våra mest säljande drycker i Sverige! Det är socialt att dricka kaffe (man blir jämt bjuden på kaffe om man hälsar på ngn, kanske bara en kompis ) Man skulle kunna säga att det är tradition att dricka kaffe. Vote: Kaffe med socker el. mjölk ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts