Everest Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Som Stell, bara tanka det som jag verkligen "behövs". Har redan börjar göra det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Äh dom kan ta sina jävla lagar och köra upp någonstans ! Vote : JA ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska fan sluta tanka, farsan har fan tankat musik sen 1900talet, så har all rock jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 *kastar en paj på dig* Om man tar i butiken, försvinner det från butiken. Om man tankar försvinner inte originalet. Och kom inte och snacka om "uteblivna intäkter", jag tankar för att jag inte har råd att köpa nåt. Och det kommer jag fortsätta med. När du laddar hem ett spel försvinner visserligen inget fysiskt exemplar av spelet men istället snuvar du tillverkaren på pengarna som de hade fått om du köpt spelet lagligt. Att "originalet inte försvinner" gör inte saken bättre för på grund av ditt handlande kommer de att sälja ett spel mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 på grund av ditt handlande kommer de att sälja ett spel mindre. Det bygger på att man alltid skulle köpt "whatever" om man inte laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Undvik att nämna vad du laddar ner, tack. Okej.. Jag ska tanka porr inatt.. (skojjaR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Nu har då Antipiratbyrån beslagtagit Piratbyråns torrent servrar...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Nu har då Antipiratbyrån beslagtagit Piratbyråns torrent servrar...... Japp :'( Thepiratebay. Gone.... Buhu Idag utförde svenska antipirater en husrannsakan mot The Pirate Bay och beslagtog servrarna som driver sajten. Det här innebär troligtvis slutet för The Pirate Bay, och vi som har drivit sajten ber om ursäkt för alla som har förlorat inkomster på grund av vår verksamhet. Sorjligt :'( Redigerad 1 juni, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 När du laddar hem ett spel försvinner visserligen inget fysiskt exemplar av spelet men istället snuvar du tillverkaren på pengarna som de hade fått om du köpt spelet lagligt. Att "originalet inte försvinner" gör inte saken bättre för på grund av ditt handlande kommer de att sälja ett spel mindre. Läs min näst sista mening en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men.... Jag har fått höra nu i efterhand att det bara var en lögn, de uppgraderar servrarna. vet inte varför de visade den där sidan men det var falskt iaf, det var ju tur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Men.... Jag har fått höra nu i efterhand att det bara var en lögn, de uppgraderar servrarna. vet inte varför de visade den där sidan men det var falskt iaf, det var ju tur! Om det är sant så. Thankz, Good Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Om det är sant så. Thankz, Good Jag hoppas också att det är sant att det är falskt! (invecklat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Läs min näst sista mening en gång till. Du nämde att man inte ska snacka om några uteblivna intäkter och jag ville bara förtydliga att de förlorar intäkter oavsett om du tankar spelet eller snattar det. Jo, jag läste din sista mening och det enda jag kan säga som kommentar på den är att om du inte har råd att betala för dig ska du inte spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Varför skulle man luras om nåt sånt, när det inte äns är 1aprill, men men man vet aldrig, tur att det finns andra svenska alternativ som säkert kommer bli större om tpb lägger ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Pma? Tycker det är hemskt att dom gjort det mot tpb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vote:JA! men jag fattar inte typ om nån har gjort en bil till t.ex gta sa bryter jag mot lagen om jag laddar ner eller är det bara spel,filmer,musik m.m som är olagligt att ladda ner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Våute: Kanse Vill inte iallafall få kronofogden efter mig Redigerad 1 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Dem tar väll vem som helst skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Förresten varför gjordes den här lagen? Var det kanske inte för att musikbranshen förlorade mycket pengar på att människor inte köper skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts