Toki Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ähh..skiter i dem!Va ska dem göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men dom tar väll ändå bara dom som tankar 40 långifilmer per dag?. tankar man musik, å lite musikvideos å shit om das så gör de väll inge. å va händer? en böteslapp? Kan hända man får det. Men ja har hört (kommer inte ihåg vart) att någon har fått fängelse, men han/hon hade väl också tankat hemma några terrabyte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ähh..skiter i dem!Va ska dem göra? Baxa ditt bredband och din data bre! *säger det turkstyle * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag är alltid laglig. *stolt* Musik är nästan det enda jag tankar, spel och program köper jag alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ligger kanske lite lågt i början, och se hur pass allvarligt alla tar den lag och sen får jag se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag kommer fortsätta som om ingenting har hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Håller med KalleR. Dom kommer säkert inte vara lika aktiva efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Baxa ditt bredband och din data bre! *säger det turkstyle * Jag knul....nä jag vet...jag...jag...ähh..jag baxar tillbak...nee...jag vet! Jag skickar mina hemgjorda såkallade "Djävulska-spermer-virus" som gör så att deras dator börjar brinna eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nja gör väl som vanligt. Laddar typ aldrig ner något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 B*ÄTTRE!!!! LoL Jag kmr väl att tanka som vanligt ,skiter fullständigt i den lagen helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer nog inte tanka lika mycket som förut, varför riskera nånting? Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om. När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka. Det borde vara som så, att OM du åker dit, så skall du få betala för allting du har tankat. ALL musik, ALLA filmer, ALLT. + skadestånd. Du är ju lika brottslig som dom som snor grejjorna från en butik. Ingen pajkastning eller skit mot mig nu, detta är min åsikt och jag står för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer nog ta det lugnt... Laddar ändåså inte ner saker som jag är osäker på att jag vill ha... Tar bara sånt jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kanske inte lika mycket som jag gör nu, men sluta helt kommer jag ju inte göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om. När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka. Här var vi konsekventa. ----- Fortsätter som förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kommer nog inte tanka lika mycket som förut, varför riskera nånting? Jag tycker att det är OK att tanka gammal musik (från -70,80 eller så) och filmer från samma period som inte går att köpa, men nya spel, musik, program osv håller jag med "politikerna" om. När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka. Det borde vara som så, att OM du åker dit, så skall du få betala för allting du har tankat. ALL musik, ALLA filmer, ALLT. + skadestånd. Du är ju lika brottslig som dom som snor grejjorna från en butik. Ingen pajkastning eller skit mot mig nu, detta är min åsikt och jag står för den! *kastar en paj på dig* Om man tar i butiken, försvinner det från butiken. Om man tankar försvinner inte originalet. Och kom inte och snacka om "uteblivna intäkter", jag tankar för att jag inte har råd att köpa nåt. Och det kommer jag fortsätta med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag är faktiskt alltid laglig, mer eller mindre. Ladda ner är ingenting jag "sysselsätter" mig med. Men lagen gör inte så att jag kommer tanka ÄNNU mindre än vad jag gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 När du tankar ner senaste GTA:t, eller senaste plattan från **** så räknar jag och många andra det som stöld. Du kan likaväl gå in i en butik, stoppa spelet under jackan och gå. Lika olagligt som att sitta hemma och proppa sig full med godis och tanka. Stöld och upphovsrättbrott har alltid varit olika paragrafer i den stora bok vi kallar Svea Rikes Lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag e 13, kan inte få böter eller nått allt som kan hända e väl att dom tar min dator .. big deal, kan köpa en ny -.- kmr nog tanka ner san andreas när det släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag e 13, kan inte få böter eller nått allt som kan hända e väl att dom tar min dator .. big deal, kan köpa en ny -.- kmr nog tanka ner san andreas när det släpps Snyggve och säga det på GTASajten.com, sveriges störta GTAForum. Weehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 kmr nog tanka ner san andreas när det släpps Undvik att nämna vad du laddar ner, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts