NiKe-eKiN Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Alla laddar säkertt ner saker så det är inget wa...-..... :"> kan inte stava det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer ligga på halvfart några veckor (bara skaffa det jag måste, eller verkligen vill) då jag tror att polisen kommer sätta dit lite folk bara för att visa att dom har makten att göra det, sen när det lugnat ner sig så kommer jag fortsätta precis som jag alltid gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Lika mycket som vanligt (alltså inte allt för ofta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vote: Lite, jag kommer ungefär göra som KalleR sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Lagen kommer nog inte påverka så mkt tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer att ladda ner som satan nu innan lagen träder i kraft. Därefter kommer jag nog sluta upp ett tag för att sedan ladda hem i en lugnare nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer att ladda ner som satan nu innan lagen träder i kraft. Därefter kommer jag nog sluta upp ett tag för att sedan ladda hem i en lugnare nivå. Det är imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vote: JA! Fast laddar inte så mycket, men det blir väl ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja! Dom kommer nog inte ta nån som tankar musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är imorrn F**k Där sprack den planen, får väl lugna ner mig nu då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är imorrn Är det inte 1:a Juli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det är imorrn 1 juli inte juni. Ska avakta lite i början med fortsätta som vanligt sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är det inte 1:a Juli? FUCK!! ja trodde det va 1 juni DET VA JU B*ÄTTRE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 1 juli inte juni. What an releaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Laddar inte ner så mkt, men det jag vill ha kommer jag ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer att lunga ner mig i typ 2 månader och sen börja lite smått. Men ska snart börja ladda ner som fan. Ska på semster från den 19 juni till typ den 10 juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 *Host*Warez Rockar*Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Kommer ta det väldigt försikigt i början, sen får man se. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men dom tar väll ändå bara dom som tankar 40 långifilmer per dag?. tankar man musik, å lite musikvideos å shit om das så gör de väll inge. å va händer? en böteslapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts