Hummler Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 När jag ska lägga in nya låtar på mp3n så fattar inte datorn när jag stoppar in USB keyn eller nått :S Ingen bärbar diskett eller något alls kommer upp, sen när jag ska uppdatera USB saken så finns där en sån som heter "okänd enhet" vilket jag misstänker vara mp3n.. Någon som vet hur jag ska göra ? Jag har försökt att uppdatera USB drivrutinen eller vad det är men det hjälper inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 När jag ska lägga in nya låtar på mp3n så fattar inte datorn när jag stoppar in USB keyn eller nått :S Ingen bärbar diskett eller något alls kommer upp, sen när jag ska uppdatera USB saken så finns där en sån som heter "okänd enhet" vilket jag misstänker vara mp3n.. Någon som vet hur jag ska göra ? Jag har försökt att uppdatera USB drivrutinen eller vad det är men det hjälper inte.. Installera mjukvaran som kom med spelaren. Märke och modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Testa att lägga in USB keyn i det andra USB hålet Redigerad 31 maj, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Har installerat mjukvaran och jag har provat sätta in USB keyn i det andra hålet, Mpman FUB 26 eller nått sånt är modellen på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Man måste använda manager-programmet. Redigerad 31 maj, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Manager program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts