Adriian Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Någon som vet hur man lägger in bilderna som man har tagit på ett USB minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Menar du ett USB-minne till datorn? Det ploppar upp av sig själv om du har windows Xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Menar du ett USB-minne till datorn? Det ploppar upp av sig själv om du har windows Xp Japp, som en flyttbar disk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Asså bilderna från SA. Hur lägger man in dom på från PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har inget ps2 så jag vet inte. Finns det ett usb-utag på ett ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har inget ps2 så jag vet inte. Finns det ett usb-utag på ett ps2? Japp det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Läs denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts