GT4 Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hej, Jag tycker att IPB 1.3 är rätt gammal när version 2.4 finns. Tycker du att Gtasajten borde flytta över till nästa version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja, lite omväxling skulle inte sitta fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Forumet uppgraderades till 2.0 i höstans när det var nytt, men men nergraderades gansak snabbt igen, kommer ej ihåg varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Forumet uppgraderades till 2.0 i höstans när det var nytt, men men nergraderades gansak snabbt igen, kommer ej ihåg varför. Tror det var nåt om pengar iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 2.0 var den sista versionen som släpptes gratis och Hultenius ville hellre ha en äldre men mer stabil version än betala dyrt för framtida uppdateringar. Personligen tycker jag att 1.3 är mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Personligen tycker jag att 1.3 är mycket snyggare. Men trååååkigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Bryr mig inte om jag ska vara ärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Bryr mig inte om jag ska vara ärlig! Samma här..Det är ju iofs bara ett forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kommer att bli en uppgradering, men inte på kort sikt. Jag har redan köpt en licens för IPB 2.x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det kommer att bli en uppgradering, men inte på kort sikt. Jag har redan köpt en licens för IPB 2.x. Ok, men om ni undrar hur 2.0.4 ser ut klicka här Helt värdelöst forum jag har men, det är bara ett exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Den vi har nu är bättre Förresten.... Vad kostade licensen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Den vi har nu är bättre Förresten.... Vad kostade licensen ? Kolla hemsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ok, men om ni undrar hur 2.0.4 ser ut klicka här Helt värdelöst forum jag har men, det är bara ett exempel. Det vi har nu är mycket finare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej, byt inte till den där 2.0.4. Så ful är den! De känns inte som GTAsajten längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nej, byt inte till den där 2.0.4. Så ful är den! De känns inte som GTAsajten längre. Är du sosse? de är också rädda för förnyelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är du sosse? de är också rädda för förnyelse Det är de konservativa (moderater) som brukar vara det. 2.x känns väldigt "instängt" på grund av avsaknaden av marginaler och de mörka färgerna och kantiga formerna gör att det känns trist och gammalmodigt. Rent designmässigt ser det ut som att 2.x är äldre än 1.3. Ljusa färger och runda former ska det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Det är de konservativa (moderater) som brukar vara det. 2.x känns väldigt "instängt" på grund av avsaknaden av marginaler och de mörka färgerna och kantiga formerna gör att det känns trist och gammalmodigt. Rent designmässigt ser det ut som att 2.x är äldre än 1.3. Ljusa färger och runda former ska det vara. Jag tycker faktiskt att Gtasajten ska byta till Vbulletin board, den är 100 gånger stabilare än Invision Power Board men svårare att programmera. Jag rekommenderar den starkt(!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hur växlar man till 2.4? snälla säg! måste veta så jag kan updatera mitt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Nej, byt inte till den där 2.0.4. Så ful är den! De känns inte som GTAsajten längre. Kan man inte ändra teman då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Jag kommer att fixa ett nytt skin till IPB2 när vi byter. Jag är fullt medveten om att många tycker att IPB2 är fulare och mer detaljerat än IPB 1.3. Förmodligen blir det fixed width också. Det kommer förmodligen att bli ett betalskin då jag är ytterst noggrann med att skinnet uppdateras i samma takt med IPB-koden. Kommer nog att lägga ut lite röstningsmaterial innan dess. I stort är jag dock mycket nöjd med nuvarande version (IPB 1.3). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts