Elander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Släpptes inte det igår??? för det finns inte i mina buskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är inte Postal 2 olagligt i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 "Now it's fully official and duly proclaimed to the world: Apocalypse Weekend is shipping in June!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Släpptes inte det igår??? för det finns inte i mina buskar Dåliga buskar. I mina har det funnits flera veckor. ädit i alla fall en vecka. Redigerad 31 maj, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jag har fixat det nu,får lira imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Så har det kommit en expansion! Haha Så galet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Postal 2 hade ägt sönder om det inte hade vart för dom jävla laddningstiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Woohoo! AW är sannerligen skitkul! Macheten är rena drömmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Postal 2 hade ägt sönder om det inte hade vart för dom jävla laddningstiderna W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Expansionen sög, de har tagit bort friheten, tagit bort så man inte kan pissa och bara gjort de så man gör uppdrag efter uppdrag. Macheten var de enda bra med den. Expansionen e absolut inte värt att köpas. Hoppas att de har kvar macheten till postal 3 dock. Redigerad 1 juni, 2005 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 VAFAN! varför kan man inte pissa!? är det för att gamla ruckeltanter tror att barn blir våldsamma av sånna spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 HJÄLP! När jag spelat till ett område då man slår på spaden på en sak så en port öppnas så sprängs ju massa tunnor då med,men min bild stannar på tunnorna hela tiden,HJÄLP! HAR DET HÄNT SÅ FÖR ER MED?? OM DET FINNS NÅGON VÄNLIG SJÄL SOM SKULLE KUNNA SKICKA EN SPARFIL PÅ MSN: Pommaper@hotmail.com asså när man kommit ut ur sjukhuset skulle sitta fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Expansionen sög, de har tagit bort friheten, tagit bort så man inte kan pissa och bara gjort de så man gör uppdrag efter uppdrag. Macheten var de enda bra med den. Expansionen e absolut inte värt att köpas. Hoppas att de har kvar macheten till postal 3 dock. När kommer postal 3 ut ??? Kan inte vänta mer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 En sak: Postal-spelen suger stenhårt. Var kul den första kvarten sen ångrar man sig djupt att man köpte det. Ett dåligt försök av RWS att försöka göra en satir över det amerikanska samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Finns det i vinbärs (TPB) eller Hallon (ANNAT) buskar? Måste HA!!!! E det nån som har sett om det har börjat växa äpplen på äppleträden än??? I alla fall så ska jag klippa gräset imorn, får se om jag hittar nån ny buske som är gömd bakom äppleträdet då... HRrrmmmrMM *HOST* JA! Redigerad 1 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 2 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Finns det i vinbärs (TPB) eller Hallon (ANNAT) buskar? Måste HA!!!! E det nån som har sett om det har börjat växa äpplen på äppleträden än??? I alla fall så ska jag klippa gräset imorn, får se om jag hittar nån ny buske som är gömd bakom äppleträdet då... HRrrmmmrMM *HOST* JA! Det finns i vinbärsbuskarna... Redigerad 2 juni, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hatk0ff Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Varför köper ni inte spelen om ni vill ha ett Postal 3 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Varför köper ni inte spelen om ni vill ha ett Postal 3 ? För att det säljs typ inte i Sverige, och då kan det bli svårt att få tag på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Vart kan man tanka Postal 2 Apocalypse weekend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Vart kan man tanka Postal 2 Apocalypse weekend läs föregående poster Redigerad 2 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts