walen Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 (redigerad) nån som vet hur man ska gjöra om internet automatiskt kopplar ifrån? ps enbra sida med wc3 maps http://www.warcraftcenter.com Redigerad 1 januari, 2003 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 nån som vet hur man ska gjöra om internet automatiskt kopplar ifrån? ps enbra sida med wc3 maps http://www.warcraftcenter.com så är det för mig med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Om du har Telia ADSL finns det nått program men jag kommer inte på vad det heter... men jag kan ta reda på det om du vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Om du har Telia ADSL finns det nått program men jag kommer inte på vad det heter... men jag kan ta reda på det om du vill? gärna! men jag har inte adsl jag har Isdn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 testa med att gå in på arkiv på menyn i internet explorer (inne i IE). Sedan klicka på arbeta offline... (om det är en bock framför ska detta fungera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 nepp det funkar inte.. brorsan säger att alla dom som har det abongemanget så häder det så.. Walen vilket abongemang har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) om ni har telia ADSL så ladda hem ADSLEasy..... andra programet i listan...... Redigerad 2 januari, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts