jimtheman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hur många uppdrag är det i Getaway: Black Monday? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hur många uppdrag är det i Getaway: Black Monday? Tack på förhand. 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 22 Alla uppdrag är super lätta ( utom ett tror jag det va ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Påtal om lätta uppdrag. Har FASTNAT på uppdrag 15, där man ska smyga efter några med Sam, sen ska man smyga runt vakter osv. Tyvärr så värkar det inte finnas nån väg till ditt man ska, alla är blokerade av nån idiot vakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golden Star Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag har oxå fastnat där Cyper! Men här e en länk till en guide. Kanske hjälper dig på traven. Klicka här bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yocker Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad finns det för extra fordon som inte finns i ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Vad finns det för extra fordon som inte finns i ettan? Jag hur många som helst. Jag kan tipsa om några: Vauxhall VX220 Turbo [Opel] Fiat Coupé Brabus CLK [Mercedes] Peugeot 205 Peugeot 406 Renault Clio Fiat Stilo Brabus C Coupé [Mercedes] Renault Trafic MG ZT Renault Laguna Vauxhall Omega [Opel] Lancia Delta Integrale Lotus Esprit Smart Coupé Renault R5 Brabus SL [Mercedes] Vauxhall Viva Rover Metro Fiat Cinquecento Peugeot 307 VXl Lightning Sagaris Motorcyklar: Triumph Speed Triple Triumph Daytona 600 Triumph Rocket III Triumph Bonneville Ducati 999 Redigerad 1 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Los_santos4ever Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 DU som hade fastnat på sams uppdrag nummer 15 jag har lösningen du ska hoppa upp till en väg precis under taket sen ska du krypa dig vidare hade också problem där så det är svårt men där har du lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts