ergon Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Hallå Hur får jag tag på ett flygplan (med eller utan fusk) så jag kan flyga lite i SA? måste jag klara massa uppdrag, eller finns det någon genväg/fusk för att få flyga flygplan? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det jag gjorde var att jag tog en skåpbil och parkerade den vid staketet vid flygplatsen i LS och hoppade över, tog Dodon och flög iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det funkar med alla bilar, man behöver inte ta en skåp bil ^^ man hoppar över huset brevid porten.. när man e inne så kan man kasta en granat på porten så öppnas den ^^ kanske funkar att gå ut från flygplatsen.. testade aldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Det funkar med alla bilar, man behöver inte ta en skåp bil ^^ man hoppar över huset brevid porten.. när man e inne så kan man kasta en granat på porten så öppnas den ^^ kanske funkar att gå ut från flygplatsen.. testade aldrig det Man kan andvända en cykel t.om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Här är lite allternativ: 1) Kör till flyplatsen i LS, parkera bilen vid vaktbåset, hoppa upp på bilen, taket på vakt båset, ner på marken & ta ett flyg... 2) ta en lastbil med ramp. Parkera med huven mot tegelväggen vid flygplatsen, ta en motorcykel, kör upp i hög fart på lastbilens ramp, landa på marken & ta ett flyg... 3) ta en bil, parkera nära tegelväggen vid flygplatsen, ställ dig på biltaket & rocketjumpa, landa på marken & ta ett flyg... 4) Spawna en jetpack och flyg över grindarna: Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right 5) Spawna fram ett flyg:Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L1, Down, Up Redigerad 31 maj, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 5) Spawna fram ett flyg:Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L1, Down, Up Och det är verkligen nödvändigt att komma in på flygplatsen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ergon Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tack för alla bra svar! Men...... hur hittar jag till flygplattsen? finns det nån karta eller nått? kanske dum fråga, men jag är grön på GTA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tack för alla bra svar! Men...... hur hittar jag till flygplattsen? finns det nån karta eller nått? kanske dum fråga, men jag är grön på GTA... Du får en karta med spelet, plus att det finns en karta om du trycker på start knappen. För fan, du får nästan börja kolla lite innan du postar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 För att svara lite trevligt: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ergon Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 T-Ryder: Tack så mycket! HOWHOW: hade jag haft en karta så skulle jag kollat på den, jag köpte spelet för 20 kr i thailand och fick inte med någon karta. På den karta jag får upp så står det inte utmärkt vad saker och ting är. jag frågar inte saker jag redan vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Och det är verkligen nödvändigt att komma in på flygplatsen då. Man kanska måste ha någonstans att starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djfrazz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) T-Ryder: Tack så mycket! HOWHOW: hade jag haft en karta så skulle jag kollat på den, jag köpte spelet för 20 kr i thailand och fick inte med någon karta. På den karta jag får upp så står det inte utmärkt vad saker och ting är. jag frågar inte saker jag redan vet. PIRATKOPIA!! FYY!! EIDT: nöjd? Redigerad 1 juni, 2005 av djfrazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 PIRAT KOPIA!! FYY!! Särskrivning!! FY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts