Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skulle någon kunna hjälpa mig med MTA? när jag försöker connecta till en server så står det "ERROR: 'C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm' could not be located. Please reinstall MTA or reset the game path (Options Tab -> Reset Game Path). ;I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Du kanske har moddat ditt VC? Eller jag vet inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skulle någon kunna hjälpa mig med MTA? när jag försöker connecta till en server så står det "ERROR: 'C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm' could not be located. Please reinstall MTA or reset the game path (Options Tab -> Reset Game Path). ;I Prova att göra nåt av vad det står? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Maxz: Mjoo.. har moddat mitt lite går det inte om man har moddat? :/ ZalCiNoWa: har testat testar att installera om gta ;I Redigerad 31 maj, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Maxz: Mjoo.. har moddat mitt lite går det inte om man har moddat? :/ ZalCiNoWa: har testat Tror inte det går att lira om man har moddat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Omvälj VC-mappen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) ... omvälj? :S .. försent håller på att installera gta igen Redigerad 31 maj, 2005 av Slippy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Taget från mtavc.coms faq. WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Soft håller ändå på att installera om tack för hjälpen alla (kmr forsätta spamma denna tråden om det inte funkar ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 BAH!!! funkar inte.. en annan error nu.. "models\coll\generic.col" could not be located.. skulle någon kunna skicka den filen till mig? ;S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skriv i rätt forum, inte där det finns mer folk, flyttar denna. händer det igen åker du på en varning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skriv i rätt forum, inte där det finns mer folk, flyttar denna. händer det igen åker du på en varning Ahem, MTA e inte bara till vc, den e till gta 3 oxo den här borde egentligen ligga i "Allmänt gta snack" eller va den heter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Ahem, MTA e inte bara till vc, den e till gta 3 oxo den här borde egentligen ligga i "Allmänt gta snack" eller va den heter "C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm" Verkar som VC för mig, eller du kanske har döpt din gta3-mappt till Grand Theft Auto Vice City? Redigerad 31 maj, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Aa det har jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Aa det har jag Får man fråga varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Får man fråga varför? För att det aeger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 BAH!!! funkar inte.. en annan error nu.. "models\coll\generic.col" could not be located.. skulle någon kunna skicka den filen till mig? ;S WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play. Installera om Vc eller ta bort alla moddar och lägg till originalfilerna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play. Installera om Vc eller ta bort alla moddar och lägg till originalfilerna. Det va ju inte ens VC han hade verkar det som :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 LOL! jag snackar om vc ditt pucko!! jag skojjade fan bara -.- men har fått MTA o funka nu, installerade om gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Dsassas Redigerad 3 september, 2006 av r2obx Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts