Kaboom Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Ja det gör jag men jag såg bara 7nde juni på www.mtasa.com någonstans kan ha varit något helt annat. 1. Detta är SA-MP, inte MTA. 2. 7nde Juni var releasedatumet för SA - PC - XBOX I Amerika, det handlade nog om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 1. Detta är SA-MP, inte MTA. 2. 7nde Juni var releasedatumet för SA - PC - XBOX I Amerika, det handlade nog om det. Vad är skillnaden på SA-MP och MTA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vad är skillnaden på SA-MP och MTA? Olika utvecklare som mest, skulle jag gissa på. Releasedatumet också troligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts