Topp3 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tjosan. Behöver ett program man kan fixa in trummor i en låt med. Gärna gratis, men om det är ett trial-program så duger det med, bara man kan spara skiten när man är klar. Svar som använd Google undanbedes, då jag redan testat och bara hittar massa porr (typ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Programmet CuBase ska visst vara bra. 7500kr, men in på *host*ThePirateBay*host* så kanske du hittar det Själv så "köper" jag det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Japp den sidan är bra jag köper blade just nu *snörvel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 7500kr, men in på *host*ThePirateBay*host* så kanske du hittar det Vafalls?! Sådant är olagligt, min unge herre. Iallafall tror jag det. Aja, ska fråga min miniatyr-affärsinnehavare bredvid mig ifall han kan sälja mig ett exemplar. Dänkö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Förresten du Topp3, tanka versionen Steinberg Cubase SX v3.0 DVDRip, den tankar jag nu, i 160kb/s, tanka den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Förresten du Topp3, tanka versionen Steinberg Cubase SX v3.0 DVDRip, den tankar jag nu, i 160kb/s, tanka den. *Host*Uppmaning till warez*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill du veta en hemlis? : Det skiter jag fullständigt i för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vill du veta en hemlis? : Det skiter jag fullständigt i för tillfället Men det gör inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vill du veta en hemlis? : Det skiter jag fullständigt i för tillfället Inte jag heller *Aschtung* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Amagadd, im scärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 PCDrummer är bra, jag har en trial som funkar utmärkt. Kommer inte ihåg hemsidan jag laddade ner det från men det var en länk till den sidan på en flashfilm med massa trummor. KalleR vet vilken det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Skulle förresten också behöva nått simpelt trumprogram. Måste fixa nått skönt bas komp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Alternativt köpa ett eget elektroniskt trumsett och göra sina beats helt själv? Mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Ja ! Varför inte slänga fram 15000, då det kostar så för ett bra set, istället för att gå in på den förbjudna sidan och låna hem det, nämner inge eftersom jag vart varnad av Stell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts