Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Någon som såg testklippet? Var det bara jag eller såg MP mycket mer förbättrat ut? Det laggade ju knappt från de andra spelarna (dvs när de går och åker)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Vart såg du det testklippet? Kan du länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) GTAsajten På nyheterna finns den. Aja snäll idag FILM Redigerad 30 maj, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Jaha.. Oj! sorry! Edit: Yeah! fett grymt! Det ser ju som sagt laggfritt ut! Åhh så underbart! Vet nån vart man kan hitta MPn till Vice city? Redigerad 30 maj, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nå, vad tycker ni? Är det som alla andra MP-moddar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag tycker detta ser mycket lovande ut. Laggar ju knappt nått på bilarna, och när dom skjuter mot varandra och slåss och så är det precis som om man slåss mot nån fotgängare. Ser fram emot detta mycket. Finns inte VC verisionen att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Har ej erfarenhet av VC på PC så jag har inte testat MP. (Lägg till ett beat så blir ju mina rhymes grymma ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Shit va det verkar grymt! Tänk er: Laggfritt och stabilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag läser på Gtaforums hemsida att releasen till GTA VC dröjer efterssom det är buggar och saker kvar att fixa (dessa fakta är skriva idag så det är färskt) Men den som väntar på något gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag har troligen uppfattat något fel, för vad har detta med GTA San Andreas att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Jag har troligen uppfattat något fel, för vad har detta med GTA San Andreas att göra? Läs från första början och hör av dig om du ännu inte har uppfattat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Jo, deras huvudmål är att släppa en multiplayermod till GTA: SA några månader efter releasen. Men säger att de kommer snart att släppa en lika mod till GTA VC (funkar då även till GTA3: LC) så fort några buggar är fixade.. Läs lite längre upp så får du mer information Edit: Du han före mig Arman Redigerad 30 maj, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Taclite Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 -> www.mtavc.com för VC-MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Vill få lite saker uppklarade här: För det första så stör jag faktiskt mig på att nästan ingen läser nyheterna här. Och för det andra så är denna Modden kodad med en ny kärna och MTA teamet använder en ~3 år gammal kärna så det är inte så konstigt att MTA clienterna suger just nu. MTA teamet jobbar dock med en ny kärna nu, codename blue. För det tredje så borde åtminstone några tittat till denna topic, där jag skrev om SA-MP för en månad sen, vilket irriterar mig eftersom att det verkar som att Hultenius inte heller läser i forumet och håller sig uppdaterad. Angående VC versionen så kan jag berätta att de kommer att släppa SA versionen först och sedan eventuellt släppa en VC/LC version. Så, nu kommer jag att skita i att hålla er uppdaterade, eftersom att ingen verkar bry sig förrän den store Hultenius skriver en nyhet 1/2 månader efter. Redigerad 31 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vill få lite saker uppklarade här: För det första så stör jag faktiskt mig att nästan ingen läser nyheterna här. Och för det andra så är denna Modden kodad med en ny kärna och MTA teamet använder en ~3 år gammal kärna så det är inte så konstigt att MTA clienterna suger just nu. MTA teamet jobbar dock med en ny kärna nu, codename blue. För det tredje så borde åtminstone några tittat till denna topic, där jag skrev om SA-MP för en månad sen, vilket irriterar mig eftersom att det verkar som att Hultenius inte heller läser i forumet och håller sig uppdaterad. Angående VC versionen så kan jag berätta att de kommer att släppa SA versionen först och sedan eventuellt släppa en VC/LC version. Så, nu kommer jag att skita i att hålla er uppdaterade, eftersom att ingen verkar bry sig förrän den store Hultenius skriver en nyhet 1/2 månader efter. Han kanske inte kollar runt i forumet efter nyheter och upplysningar... om du vill tipsa en nyhet så gör det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Asså fan vad kul! Tänk er när man åker med en Freeway till Angel Pine och helt plötsligt kommer en pansarvagn och skjuter mot en hahaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Asså fan vad kul! Tänk er när man åker med en Freeway till Angel Pine och helt plötsligt kommer en pansarvagn och skjuter mot en hahaha... Jepp, men jag har dåliga nyheter... enligt FAQ på deras sida så kan tyvärr inte hela staten San Andreas vara tillgänglig för MP... bara en del... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Jepp, men jag har dåliga nyheter... enligt FAQ på deras sida så kan tyvärr inte hela staten San Andreas vara tillgänglig för MP... bara en del... Felaktigt. Det fungerar såhär att man väljer vilken del av staten man vill ha på sin server. Altså kan man lägga upp 3 servrar för varje stad, förstår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts