darkjak Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Zelda (om det kommer nått mer) The Elderscriolls IV - Oblivion GTA (nästa) Motor Storm N.F.S. Most Wanted Final Fantasy 7 (om det är en hemlig "remake" de gör) m.m. Zelda kommer. E redan under utveckling har jag hört (nämnde det under presskonferansen i alla fall). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 (redigerad) Är ett stort fan av Metal Gear Solid serien men har ingen jätte-längta efter spelet för jag har inte sett några screens eller nåt än, kommer nog bli lite WHOHAAAA när visar screens ändå Annars är det bara Alan Wake som har väckt mitt intresse av PS3 spelen. Redigerad 22 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 SKa i<nte köpa någon av dom nya konsollerna så det blir väl inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inget... tänker inte köpa nån ny konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Nästa GTA självklart men kanske ett fotbolls spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Inget. Ska inte köpa nån konsoll. Har aldrig haft en och tänker inte skaffa. Klarar mig med datorn. Samma här. Jag har visserligen haft SNES och N64 men då hade jag inte dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det är inte säkert än. Själv tror jag dom sket i en uppföljare till PS2 och fokusera sig på PS3-versionen Det tror jag med. Annars hade vi nog fått se lite information vid det här laget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Vet inte om jag ska köpa dessa spelen men dom låter iallafall intressanta. Alan Wake Motorstorm Resident Evil 5 GTA (om det kommer) Zelda Killzone 2 FF VII (om det kommer) Metal Gear solid 4 Redigerad 24 juli, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Soul Calibur4 om det nu kommer att komma (vet iaf att SC3 kommer) Tekken6 Devil May Cry4 Nästa GTA Burnout 4 eller 5 (osäke, har för mig att 4:an kommer till ps2) Suikoden5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Ska nog köpa Tekken6,nästa GTA,Motorstorm och killzone2 och N.F.S. Most Wanted (om det inte kommer till ps2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts