king Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Ja vilka spel skulle just du köpa till de nya konsollerna? Själv vill jag ha: MGS4 Tekken 6 Killzone 2 Gran Tourismo 5 Killingday De är alla till PS3. Edit: Glömde självklart nästa GTA. Redigerad 30 maj, 2005 av king Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Nästa GTA spel ska jag givetvis köpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tänker inköpa Nintendos nya, och herr Miyamoto släpper väl även ut ett nytt The Legend of Zelda-spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Arman, du glömde kursivera Nintendo? MGS4 är ett självklart val, sedan blir det väl GTA om det nu kommer något till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
king Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Arman, du glömde kursivera Nintendo? MGS4 är ett självklart val, sedan blir det väl GTA om det nu kommer något till PS3. Man kan ju alltid hoppas på ett nytt GTA-spel iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Till PS3 blir det åtminstone nästa GTA och MotorStorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Zelda (om det kommer nått mer) The Elderscriolls IV - Oblivion GTA (nästa) Motor Storm N.F.S. Most Wanted Final Fantasy 7 (om det är en hemlig "remake" de gör) m.m. Redigerad 31 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Är inte riktigt säker vilka spel exakt men jag ska nog köpa ps3:an och Nintendo Revolution (måste sammla pegar), har aldrig riktigt gillat Xbox så den tänker jag inte skaffa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Finns inte så många spel just nu men dom som jag ska köpa är MGS4 devil may cry 4 killzone 2 och GTA så klart Redigerad 31 maj, 2005 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Inget. Ska inte köpa nån konsoll. Har aldrig haft en och tänker inte skaffa. Klarar mig med datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Zelda det nya GTA och all All Points Bulletin kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Tekken 6 och Tony Hawk's Underground 3 om det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 MGS4 GTA4 Killzone2 Oblivion om det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vet inte redigt vilken konol jag ska ha,men om jag köper PS3 så: Killingday Gta (NÄSTA) MGS 4 NÅGOT ANNAT ROLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det blir kanske: MGS4 Killingday Alan Wake Killzone 2 Motorstorm GT5 Tekken 6 och nästa GTA nån som kan ge mig pengar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Vet inte riktigt, det har ju inte släppts speciellt mycket information om spelen. Men Project Gotham Racing till XB360, det nya Ghost Recon, även det till X-lådan. Sen så nya Killzone till PS3, det nya eye-toy liret som kommer släppas till PS3 (det borde väl komma nåt sånt), det nya GTA till PS3 och en massa annan skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Ska köpa spelen till xb360: Bf2 Unreal Tournament 2007 Call of duty 2 Quake 4 till ps3 vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Iallafall: MGS 4 GTA 4 Killzone 2 MotorStorm Alan Wake sen får man ju se vad som kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Iallafall: MGS 4 GTA 4 Killzone 2 MotorStorm Alan Wake sen får man ju se vad som kommer Det heter inte Killzone 2,det heter Killzone 3 Killzone 2 kommer till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Det heter inte Killzone 2,det heter Killzone 3 Killzone 2 kommer till ps2 Det är inte säkert än. Själv tror jag dom sket i en uppföljare till PS2 och fokusera sig på PS3-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts