Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Du är ju medlem, så fråga var man kan få tag på den nyaste versionen av spelet... jag trir att ni måste vara medlemar för att få hella spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Ja vet inte om det är rätt men HÄR står det att man kan ladda ner den senaste versionen av spelet. DET GÅR INTE ATT LADDA NER SPELET ÄN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Ja vet inte om det är rätt men HÄR står det att man kan ladda ner den senaste versionen av spelet. SÅ HÄR SKREV HAN SOM HAR GJORT SPELET: Nighthawk Posted: January 1 2003 - First of all, the latest version of Tremor is up, download it if you already did, and download it if you haven't! And the new version has a news system and update notifier on the main page, so you don't have to come here to find the latest version, it right in the game! For your questions, the game can theoretically support 1,000,000 players but the engine was made for 256 players and the beta map was made for 16. The map for 256 was too big for a beta, since I've only seen 7-10 people playing at once. After I release it, there will be a mega map for those game with 256 players! The game will run in fullscreen mode but I used it in window mode because I was running 3 instances to test the multiplay support. The next version will be in fullscreen mode after I smash all the bugs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Nighthawk Posted: January 2 2003 - Profile - Mail Hey anyone want to be in my voice audition? I need radio commands/GUI voices for the game. All you need is a mic and to contact me at bobjoe275@yahoo.com SÅ OM NI VILL VARA MED I SPELET MED ERAN RÖST JAG KANSKE KOMMER MED I SPELET HE HE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det finns faktist nåt som heter Edit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Det finns faktist nåt som heter Edit... ja och det finns nått som heter Add reply! och vad spelar det för roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 SÅ HÄR SKREV HAN SOM HAR GJORT SPELET: Nighthawk Posted: January 1 2003 - First of all, the latest version of Tremor is up, download it if you already did, and download it if you haven't! And the new version has a news system and update notifier on the main page, so you don't have to come here to find the latest version, it right in the game! For your questions, the game can theoretically support 1,000,000 players but the engine was made for 256 players and the beta map was made for 16. The map for 256 was too big for a beta, since I've only seen 7-10 people playing at once. After I release it, there will be a mega map for those game with 256 players! The game will run in fullscreen mode but I used it in window mode because I was running 3 instances to test the multiplay support. The next version will be in fullscreen mode after I smash all the bugs! Men jag har inte sagt att jag vill ha hela, utan bara byaste versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 First of all, the latest version of Tremor is up, download it if you already did, and download it if you haven't! Var finns den då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) JAG KOMMER ATT VARA MED I SPELET!! ELLER MIN RÖST KOMMER VA DET!! JAG KOMMER ATT VARA EN FIGUR SOM MAN VÄLJER... jippi!! alt jag gjorde var att spela in min röst sen sa han att den var bra!! MIN RÖST!! Redigerad 3 januari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 (redigerad) JAG KOMMER ATT VARA MED I SPELET!! ELLER MIN RÖST KOMMER VA DET!! JAG KOMMER ATT VARA EN FIGUR SOM MAN VÄLJER... jippi!! alt jag gjorde var att spela in min röst sen sa han att den var bra!! MIN RÖST!! Grattis... Är rösten redigerad? Redigerad 3 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 3 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Grattis... Är rösten redigerad? he he nepp det är min äkta röst he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 wild-hawk-fan-vilken-bögröst-du-har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 wild-hawk-fan-vilken-bögröst-du-har!!! kalla inte min röst för B#g Röst!! ja när ska vi få höra din då? din j#vla b#g röst kan du va skälv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Sadda du ska hålla käft din jävla tönt.du har ju inte bättre röst själv du kan ju inte ens prata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts