Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jag är med i en medlem i en hemsida där man får posta sina spel och i dag hittade jag ett spel som inte är klart än det är bara en beta men spelet verkar COOLT!! ett multiplayer spel tror jag att det är ni kan ladda ner betan och läsa om det Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur skjuter man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Hur skjuter man??? jag vet inte det är inte jag som gjort det! men kom i håg att det bara är en beta men när hela spelet komme oj oj vad kul det ska bli!! just nu håller jag på å lär mig att göra multiplayer spel så jag kanske kommer att göra nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag vet det nu, men vill ingen spela eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 laddar hem nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Jag heter Deep6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 JAG KAN INTE JOIN... jävla caps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Tryck bara Join Game... utan att välja eller nåt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Är GTA3_PLAYER wero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jo... det funkar. jag heter wero... men det laggar ganska mycket för mig (när jag ska skjuta mm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 JAG MÅSTE BARA LADDA HEM DET!!!!!! WOW! Det värkar ql! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 jo... det funkar. jag heter wero... men det laggar ganska mycket för mig (när jag ska skjuta mm) Gå in igen, jag är Deep6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 fan vilket skit spel... det bara laggar hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 QUOTE ZIPGENIUS: Damaged file: C:\Documents and Settings\Niklas Lundkvist\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\EPCJY9I5\TremorDecBETA[1].zip Fixed file: C:\Documents and Settings\Niklas Lundkvist\Lokala inställningar\Temporary Internet Files\Content.IE5\EPCJY9I5\TremorDecBETA[1]_fixed.zip cncs232.dll seems to be OK media.dll seems to be OK settings.ini seems to be OK tremorObeta.exe is corrupted 3 out of 4 files were OK. Så.... det fungerar inte för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 (redigerad) Nå´n som vill spela nu?? *edit* Jag heter Wild 1 *edit* Redigerad 2 januari, 2003 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 när ja ska hosta eller joina kommer bara ett ljud å så händer inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Man kan inte hosta (det är bara en beta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Nähä då får man väl spela själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 jag är med i en medlem i en hemsida där man får posta sina spel och i dag hittade jag ett spel som inte är klart än det är bara en beta men spelet verkar COOLT!! ett multiplayer spel tror jag att det är ni kan ladda ner betan och läsa om det Här Du är ju medlem, så fråga var man kan få tag på den nyaste versionen av spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 3 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2003 Ja vet inte om det är rätt men HÄR står det att man kan ladda ner den senaste versionen av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts