anders_142 Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Tja.. kommer ihåg att det fanns en..om du vet var den finns skicka en länk plz Redigerad 30 maj, 2005 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 (redigerad) Google is your here for you Sök på forumet................. Redigerad 30 maj, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Tja.. kommer ihåg att det fanns en..om du vet var den finns skicka en länk plz Rekommenderar att du installerar själv, men om du vill så... Dessa "topconvertions"-modifikationer passar bara en viss grupp av människor och inte alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men klarar spelet av det? Eller det kanske beror på vilka bilar det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Men klarar spelet av det? Eller det kanske beror på vilka bilar det är... Modifierade alla fordon i VC till fordon gjorda av proffs men den tycktes inte lagga... kanske en aning men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 (redigerad) Det är inget lagg och här är den föresten Redigerad 1 juni, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Det är inget lagg och här är den föresten Oh tack så mycke gtafreak älskar dig gubben! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Asså när jag installerat den in i vice city filen så kommer det bara upp 3234324fsd 32423ef någon ting under laddningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 4 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2005 Nix men när jag installerat så ska jag starta så låter ett välbekant ljud : dú! i musik form... och spelet krashar nån som har samma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Inte jag men läs readmen för du får ju ett program med och där måste du ändra en grej programet hete vice city limit adjuster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Inte jag men läs readmen för du får ju ett program med och där måste du ändra en grej programet hete vice city limit adjuster (sorry men topicen hamnade inte längst up på sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Modden funka bra för mig, En störig sak är bara den förbannade röken som kommer när man slirar m.m. Vad är det man skall byta ut för att skippa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts