GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Först vill jag säga att jag har ingen aning om dettta tagits upp förut men iaf. Min kompis har fått virus på sitt msn, eller ja det står "haha titta det är ju du" varje gång han skriver något, och han vill få bort det. Är det någon på detta forum som vet hur man gör?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ominstallera msn. blås datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Ominstallera msn. Försvinner inte alla kontakter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Försvinner inte alla kontakter då? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Försvinner inte alla kontakter då? Dom är ju på din . ja. lisom själva ...@hotmail.com saken. eller nått. hur som helst försvinner dom inte varken du blåser din burk eölöer installerar om msn. du kan slänga bort den och dina msn kontakter är fortfarande kvar när dul oggar inte på msn nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts