Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 För det första så ville jag bara säga att den är lite sen skriven. Och att modden heter SA-MP och INTE MP-SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 För det första så ville jag bara säga att den är lite sen skriven. Och att modden heter SA-MP och INTE MP-SA. Va f*n svammlar du om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Va f*n svammlar du om?! En 14/15 åring brukar inte förstå sånt här, så var tyst tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 En 14/15 åring brukar inte förstå sånt här, så var tyst tack. Men, vad vill du egentligen? Han är en admin som bygger upp sajten, ingen vanlig medlem som surfar runt i forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 (redigerad) Men, vad vill du egentligen?Jag vill ingenting speciellt. Han är en admin som bygger upp sajten, ingen vanlig medlem som surfar runt i forumet... Vad har det med saken att göra? Jag rättar bara hans fel. Finns väll ingen lag emot det? Redigerad 31 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vad har det med saken att göra? Jag rättar bara hans fel. Finns väll ingen lag emot det? Vilket fel? Han var bara lite sen men än sen...? Sålänge ett par tusen svenska GTA-spelare har fått reda på SA-MP så är det väl okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Nu fattar jag... (..........................................................) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Vilket fel? Läs min första post och tänk efter. Om du fortfarande inte förstår så fortsätt att tänka Och om du är så bränd att du fortfarande inte förstår så var felet: Att han skrev MP-SA istället för SA-MP på nyheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Läs min första post och tänk efter. Om du fortfarande inte förstår så fortsätt att tänka Och om du är så bränd att du fortfarande inte förstår så var felet: Att han skrev MP-SA istället för SA-MP på nyheten. Men om du hittar ett fel så PM:a honom då om du vill ändra... annars kan du ju bara hålla käften och acceptera en j*vla nyhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 31 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Men om du hittar ett fel så PM:a honom då om du vill ändra... annars kan du ju bara hålla käften och acceptera en j*vla nyhet... Tror att han kommer ignorera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts