Curly Skrivet 30 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2005 Musik betyder mycket för mig, klarar mig inte länge utan den. Synd att det inte går att slå på TV:n/radion och hitta vettig musik, istället så måste jag ta med mig en MP3-spelare om jag vill lyssna på nåt som jag tycker om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2005 Alla kan ju inte gilla samma saker och tycka likadant, hur skulle världen då se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon på forumet som kör riktig "" grungestil "" ? Grungestil : Söndriga jeans. Flannelskjorta söndriga skor <- tror jag Flottigt hår någon ? Hello. Klär mig ungefär sådär. ^^ Musik är en av mina energikällor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag klarar mig inte utan musik en dag! Därför repar jag också med bandet varje dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Någon på forumet som kör riktig "" grungestil "" ? Grungestil : Söndriga jeans. Flannelskjorta söndriga skor <- tror jag Flottigt hår någon ? Tihi, kan hända =) Skjortor är väldigt underskattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jag menade att klädstilen stämmer på vissa. Jag lyssnar på punk, rock men klär mig helt vanligt. Men en i min skola går runt med Judas Priest-tröja, svart långt hår, trasiga jeans och scarf. Han är rockare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Älskar musik Metallica Billy Idol AC/DC Björn Rosenström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Vad vore livet utan musik? Jag både spelar och lyssnar på musik dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ser man t.ex mig, jag är ju långhårig och liknar många "oldschool rockare", så förstår man ju vad jag lyssnar på. Sen t.ex en hiphopare: Byxerna till knävecken. såhär stora öronmuffar [(o.O)] osv.. Tycker det ser coolt ut hur olika folk är, men musikstilen och sin egen stil. Musik för mig är lita viktigt som livet. Första jag laddar ner när jag formaterat är t.ex en musik som jag och min familj gjort i kyrkan. (Eller inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Gigi D'agostino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Musik och Sara är mitt liv... Och bilar/båtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ja skulle inte må bra utan min gitarr eller musik övethuvudtaget för den delen.... d där me klädsel.. bor ju i åre satt peak skjortor i massor även som okka sa pike går oxå bra.. som sagt skjortor e underskattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Musiken är mitt liv... Älskar Linkin Park och Green Day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Men hallå ni som säger att det vore meningslöst att leva utan musik tänk då om ni alldrig fått hört talas om musik då så skulle ni inte tycka livet var meningslöst utan musik om ni någon gång fick höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Utan musik hade vi människor inte varit glada alls, för om man tänker efter alla band, alla musikkonserter, klassisk musik från för i tiden, all musik vi hör från tv. Utan musik hade vi aldrig sjungit eller vislat :'( :'( Jag lyssnar musin just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Utan musik hade vi människor inte varit glada alls, för om man tänker efter alla band, alla musikkonserter, klassisk musik från för i tiden, all musik vi hör från tv. Utan musik hade vi aldrig sjungit eller vislat :'( :'( Jag lyssnar musin just nu Kloka ord Du ahr ju rätt Musik är bland de bästa som finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Hiphop - när man supar å e glad techno - när man pluggar rock - när man e deppig reggae å aggresiv techno när man e hög vad fan man e gör så måste man ha musik till dt som en theme typ när jag ser ett ställe typ en bar så har den en egen theme typ. fanns en bar där jag gick in då spela dem "40 oz - D12" sen kom jag in me 5 kompuisar bakom mig, köändes jävligt grymmt. så dt blev temat för den baren men nu e den nerstängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts